روز گذشته دو ابلاغ لغو و انتصاب پی در پی در حوزه ی بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه صادر شد تا عنوان عزل و نصب های اورژانسی در این زمینه اطلاق شود!  
کد خبر: ۶۴۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 09 August 2018
روز گذشته دو ابلاغ لغو و انتصاب پی در پی در حوزه ی بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه صادر شد که در یکی از ابلاغ ها رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از طرف رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برکنار شد.
 
عزل و نصب های اورژانسی در کهگیلویه! +تصاویر
 
اما پس از چند ساعت ابلاغیه دیگری به سمت کهگیلویه رفت که بر اساس نتایج کورش داوری جای خود را به اصغر الماسی داد تا عزل و نصب های اورژانسی دهدشت تکمیل شود!
 
عزل و نصب های اورژانسی در کهگیلویه! +تصاویر
 
در همین زمینه برخی رسانه ها نوشتند : گفته می‌شود که «اورنگ ایلامی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از عزل رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به کوروش داوری گفته بود که اگر «طاها خادمی» رئیس بیمارستان را عزل کنی، خودت هم برکنار می‌شوی.
کوروش داوری بالاخره به این سخن ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد توجه نکرد و رئیس بیمارستان را عزل کرد تا خود نیز علی رغم دادن لقب کوروش کبیر به ایلامی از سمت خود کنار برود.
داوری در سکوت خبری رئیس بیمارستان دهدشت را به دلایل نامعلومی عزل کرد و جانشینی هم برای او معرفی نکرده است.
در این حکم آمده است جناب آقای دکتر علی اصغر الماسی با عنایت به تخصص، تجربه و تعهد کاری به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست موقت شبکه درمان و بهداشت شهرستان کهگیلویه منصوب می‌شوید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار