لاریجانی در پایان جلسه ربیعی؛
رئیس مجلس با انتقاد از برخی اظهارات وزیر تعاون کاره اجتماعی و نمایندگان استیضاح کننده، گفت خیلی بهتر از این می‌توانست برگزار شود.
کد خبر: ۶۴۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 08 August 2018
 

جلسه استیضاح بهتر از این می‌توانست برگزار شود

به گزارش تابناک قزوین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه امروز مجلس و استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و پیش از شمارش آراء نمایندگان، با اشاره به مباحث مطرح شده در جریان جلسه استیضاح اظهارداشت: جلسه استیضاح انجام شد و مطالب مختلفی نیز گفته شد اما عده‌ای از نمایندگان می‌توانستند برخی مطالب را نگویند چون برخی از این مطالب درست نیست.

وی افزود: مثلا آقای ربیعی نامه‌ای به من دادند و گفتند مربوط به شرکت ملی مس است در حالی که مربوط به این شرکت نیست و برای بهزیستی راور است و در آن آمده که آقای پورابراهیمی رایزنی می‌کند که فلان شخص رئیس اداره بهزیستی راور بشود.

لاریجانی ادامه داد: نام بردن از افراد هم به نظر من کار غلطی بود، من از دولت و آقای ربیعی که گفتند فردی آمده و پول خواسته، می خواهم که اسامی این فرد را به ما بدهید و من از هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان می خواهم در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و نتیجه را اعلام کنند.

رئیس مجلس تصریح کرد: چرا یک حرف مبهم می زنید؟ من در این مدتی که با نمایندگان مجلس کار می کنم، دیده ام که ممکن است اینها رایزنی داشته باشند که فلان فرد در فلان جا منصوب شود؛ اما این هم متعارف است ولی این حرف [ادعای ربیعی] را تا به حال نشنیده بودیم! ممکن است که مثلاً بگویند برای بهزیستی فلان جا که فقیر است ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیون پول بدهید نه اینکه برای خودشان بخواهند، چرا حرفی می زنید که فضای کشور را ملتهب کنید؟

لاریجانی تاکید کرد: آقایان نماینده هم که صحبت می‌کنند، بگونه‌ای سخن نگویند که فضای کشور را تیره و تار نشان دهند. نمایندگانی که ادعاهایی راجع به برخی افراد کردند اسامی را به ما بدهند و دولت هم اگر حرف هایی راجع به برخی افراد مطرح کرده، اسامی را بدهد که ما در اسرع وقت به هیئت نظارت بدهیم تا این هیئت ادعاهای مطرح شده را بررسی و اعلام کند.

وی خاطرنشان کرد: این حرف‌ها خوب نبود، اما به هر حال جلسه استیضاح می توانست خیلی بهتر از این برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار