خدری در مخالفت با استیضاح ربیعی:
عضو فراکسیون امید در مخالفت با استیضاح ربیعی خطاب به لاریجانی گفت: شما انسان متشرعی هستید، امیدوارم که کفاره عملکرد امروز خود را بپردازید.
کد خبر: ۶۴۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 08 August 2018

آقای لاریجانی کفاره عملکرد خود را بپردازید/استیضاح خلاف قانون است

به گزارش تابناک قزوین،در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: امروز ملت ایران نظاره گر تصمیم خردمندانه نمایندگان است. استیضاح حق نمایندگان است اما کسانی که امروز با سمپاشی و جوسازی حفظ حرمت و جایگاه مجلس را به رای به استیضاح ربیعی گره زده اند، اشتباه کرده اند.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه مراحل قانونی استیضاح ربیعی طی نشده است، گفت: این استیضاح خلاف قانون است، هیات رئیسه به سوگند خود عمل نکرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات خدری گفت: خواهش می کنم این بحث را باز نکنید. یک بار جواب شما را دادم، در هیات رئیسه این موضوع بررسی شد.

وی تاکید کرد: هیات رئیسه به سوگند خود عمل کرد، ایراد شما را دو ساعت در هیات رئیسه مورد بررسی قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم که استیضاح باید مطرح شود. چرا دوباره مطرح می کنید؟

خدری خطاب به لاریجانی گفت: شما انسان متشرعی هستید، امیدوارم که کفاره عملکرد امروز خود را بپردازید.

عضو فراکسیون امید اظهارداشت: چه کسی گفته امروز حیثیت مجلس در صورت استیضاح ربیعی حفظ می شود. اگر تصمیمات ما بر اساس روایات خداوند باشد، جایگاه مجلس حفظ می شود.

خدری خطاب به چنارانی گفت: اگر من از رادیو اظهارات شما را گوش می کردم برداشت من این می شد که استیضاح رئیس جمهور مطرح است نه یک وزیر، زیرا همه مشکلات کشور را به یک وزیر گره زده اید.

وی خطاب به خادمی گفت: شما فرمودید ما وزیر می خواهیم، کارگر نمی خواهیم اما من می گویم ما وزیری می خواهیم که کارگر بوده و دردِ کارگران را لمس کند. اگر امروز ربیعی در نشست های کارگری حضور می یابد به این دلیل است که کارگر بوده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ربیعی سه روز در هفته در وزارتخانه می خوابد. انتظار داریم با این همه کمبودها و مشکلات، آقای ربیعی همه مسائل را حل کند؟

وی در خصوص اتفاقات صبح امروز مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در عین آرامش، دستور کار را قرائت کرد، بنده تذکر دادم و جلسه غیرعلنی شد. چه کسی حرمت جلسه و حرمت امامزاده را شکسته است؟

خدری با اشاره به اظهارات رستمیان گفت: آقایی که خیلی تهمت ها و افتراها را برخلاف آموزه های دین مطرح کردند باید بدانند ما در پیشگاه خداوند باید جوابگو باشیم، من هم فرزند عشایر هستم، در کدام چادر عشایری می توان ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شام داد؟

وی گفت: من شنیدم که اگر در دفاع از ربیعی صحبت کنم شاید دی ماه ۹۸ تایید صلاحیت نشوم اما از حق دفاع کردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار