همزمان با آغاز استیضاح؛
جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور ناگهانی متوقف شد و خبرنگاران به بیرون از صحن مجلس منتقل شدند.
کد خبر: ۶۴۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 08 August 2018

استیضاح ربیعی متوقف شد/ خبرنگاران به بیرون از صحن مجلس منتقل شدند

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، در حالی که جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دقایقی پیش در صحن مجلس آغاز شده و اسامی نمایندگان سخنران به عنوان موافق استیضاح نیز از سوی هیات رئیسه اعلام شد اما روند برگزاری جلسه دچار اختلال شد و رئیس مجلس ضمن اعلام تنفس و به صدا در آوردن زنگ پایان جلسه، از خبرنگاران خواست صحن مجلس را ترک کنند.

دقایقی پیش هیات رئیسه مجلس نام مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی را به عنوان نخستین نماینده موافق استیضاح اعلام کرد و از وی خواست با حضور در جایگاه سخنرانی کند اما خبری از نماینده نشد؛ بلافاصله نام علیم یارمحمدی نماینده زاهدان به عنوان نفر دوم برده شد تا در جایگاه حضور یابد اما از این نماینده هم خبری نشد.

همزمان برخی نمایندگان اصلاح طلب حامی دولت با بلند کردن کتاب آیین نامه داخلی مجلس و فریادهای همزمان قصد ارائه تذکر را داشتند و به تدریج این نمایندگان به همراه عده ای دیگر در مقابل  جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.

در این هنگام، یک یا دو نماینده فریاد می زدند که استیضاح کنندگان استیضاح  خود را پس گرفتند که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای در این رابطه گفت: اگر پس گرفته اند استیضاح منتفی است.

بالا گرفتن بحث ها و مشخص نشدن ماجرا باعث شد تا لاریجانی با به صدا درآوردن زنگ مجلس، تنفس اعلام کند و از خبرنگاران بخواهد تا صحن مجلس را ترک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار