ندیمی:
یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران فعلی برای شرایط اقتصادی عادی خوب فعالیت کردند، اما با توجه به این‌که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم نیازمند حضور مدیرانی هستیم که این انگاره را باور دارند.
کد خبر: ۶۳۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 04 August 2018

مدیرانی بر سر کار آیند که جنگ اقتصادی را باور کردند

به گزارش تابناک قزوین،ایرج ندیمی ظهار کرد: با دو رویکرد باید مسائل اقتصادی کشور کنترل شود اول آنکه باید توجه داشته باشیم که نمی‌شود شرایط را عادی جلوه داد؛ چرا که مردم مشکلات را می‌بینند، دوم آنکه باید توجه کنیم که در شرایط جنگ اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی مدیران و مسئولانی باید انتخاب شوند که عمق و توانایی چنین مدیریتی را داشته باشند. به عبارت دیگر مدیرانی که امروز بر سر کار هستند مدیران خوبی بودند، اما فقط برای شرایط عادی توان مدیریت داشتند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که وزارت نفت می‌توانست به راحتی نفت بفروشد، قیمت ارز ثابت بود و اقتصاد شرایط عادی را طی می‌کرد، مدیران امروزی می‌توانستند پاسخگوی شرایط باشند، اما در حال حاضر با کاهش منابع و فضای روانی روبه‌رو هستیم و بحث‌های اقتصادی، پولی، بانکی و ارزی مطرح است نیازمند تغییراتی در عرصه مدیریت نیز هستیم.

ندیمی گفت: کابینه نیازمند حضور اشخاصی است که جنگ اقتصادی را همانند یک انگاره قبول کرده‌اند و توانایی مدیریت شرایط بحرانی را دارند، در غیر این صورت ما برای عبور از این بحران‌ها به مشکل‌ بر خواهیم خورد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار