شهردار قزوین :
شهردار قزوین گفت: تا پایان سال جاری ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین به طور 100درصد نوسازی شده و هیچ اتوبوس فرسوده ای نخواهیم داشت.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 19 July 2018

ناوگان اتوبوسرانی قزوین تا پایان سال نوسازی می شود

به گزارش تابناک قزوین، علی صفری چهارشنبه شب در دومین نشست مجمع مشورتی و سیاستگذاری شمس افزود: در این حوزه با خرید 60دستگاه اتوبوس جدید و بهسازی 30 دستگاه اتوبوس دیگر، قزوین به شهرهای پیشرو در حوزه حمل و نقل تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم سال 96 بودجه شهرداری قزوین بدون اخذ هیچ گونه وام و تسهیلات و یا فروش املاک، 111درصد تحقق داشت در حالیکه در نیمه اول همان سال تنها 25درصد از این بودجه محقق شده بود.

صفری، رویکرد شهرداری قزوین در راستای برنامه و طرح های پیش رو را مبتنی بر محله و پیاده محوری دانست و یادآور شد: در همین راستا طرح خیابان شهید انصاری شرقی نیز به عنوان یکی از بحث انگیزترین طرح ها براساس نه یک خیابان بلکه محله محوری پیگیری و امروز هم در تهران تصویب شد.

وی در ادامه با اشاره به اشتغال 2 هزار و 500 نیروی انسانی در قالب 16 قرارداد در شهرداری قزوین و ساماندهی تقریبی آنها، اظهار کرد: امسال حدود 700 تن از این افراد تعیین تکلیف شده و در زمینه یکسان سازی حقوق آنها نیز عمل کرده ایم.

این مقام مسئول در ادامه از افتتاح فاز نخست پل امام رضا (ع) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای اجرای فاز دوم این طرح نیز با کمک و همفکری اعضای مجمع مشوری شمس اقدام خواهیم کرد.

به گفته وی، شهرداری قزوین با رویکرد محله محوری خود، توجه ویژه ای به خصوص در مناطق منفصل شهری داشته و طرح های قابل توجهی از جمله پارک و فرهنگسراها را در آن مناطق ایجاد می کند.

صفری در پایان ضمن تقدیر از اعضا مجمع شمس در کارگروه های پنج گانه به عنوان نخبگان حوزه مدیریت شهری، یادآور شد: خوشبختانه این مجمع از زمان تشکیل، بازخوردهای خوبی از سراسر کشور داشته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار