مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آغاز نخستین مرحله از طرح توزیع لاستیک در بین ناوگان جاده ای استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 19 July 2018

آغاز توزیع لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای قزوین

به گزارش تابناک قزوین، افشین پیرنون در این باره اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکلهای صنفی رانندگان و لاستیک فروشان نسبت به تهیه و توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است.

وی افزود: در این طرح سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تهیه، توزیع، قیمت گذاری نظارت خواهد داشت، انجمن صنفی رانندگان شناسایی رانندگان ناوگان فعال و تعداد لاستیک و سایز مورد نیاز، کانون انجمن صنفی رانندگان تعیین شاخص های ارزیابی و اولویت بندی دریافت لاستیک و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان حواله لاستیک را به نمایندگان فروش اعلام خواهد کرد.

پیرنون بیان کرد: در مرحله نخست این طرح حواله ۲۵۰ حلقه لاستیک جهت توزیع بین رانندگان حمل و نقل کالای استان به نمایندگی های فروش لاستیک طی روزهای گذشته ارسال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین  با اشاره به آغاز مرحله دوم توزیع سهمیه لاستیک بین رانندگان سطح استان گفت: در دومین مرحله توزیع لاستیک در سطح استان حواله ۲۳۰ حلقه لاستیک باری و سواری طی روز جاری در نمایندگی ها توسط این اداره کل صادر شد.

به گفته وی، رانندگان موظند پس از صدور معرفی نامه حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت لاستیک خود از طریق نمایندگی های فروش اقدام کنند.

پیرنون بیان کرد: با پیش بینی ها و تمهیدات لازم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در صورت تخصیص لاستیک از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در محل پایانه بار نیز قابل اجرا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار