با حضور اصحاب رسانه؛
مستند «خیلی محرمانه» با موضوع مهم‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت داوطلبان مجلس رونمایی شد.
کد خبر: ۶۳۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 17 July 2018

مستند«خیلی محرمانه»با موضوع ردصلاحیت‌های داوطلبان مجلس رونمایی شد

به گزارش تابناک قزوین، در مراسمی با حضور اصحاب رسانه در محل خبرگزاری فارس، از مستند «خیلی محرمانه» رونمایی شد.

این مستند با موضوع بررسی مهم‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، بدون اسم بردن از مصادیق به تهیه‌کنندگی حمید یادروج و کارگردانی محمد نگینی تولید شده است.

بر اساس اعلام قبلی، قرار بود رونمایی از این مستند که همزمان با ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان انجام گرفت، با حضور عباسعلی کدخدایی سخنگوی این شورا برگزار شود، اما در هنگام شروع برنامه اعلام شد که دکتر کدخدایی به دلیل مخالفت با بخش‌هایی از محتوای این مستند، در جلسه حضور نمی‌یابد.

عباس درویش توانگر قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس در این مراسم با بیان اینکه قرار بود رونمایی از این مستند با حضور سخنگوی محترم شورای نگهبان انجام شود، اظهار داشت: آقای کدخدایی دقایقی پیش اعلام کردند که با این مستند مخالف هستند، هرچند تلاش کرده بودیم نقطه نظرات قابل قبول را اعمال کرده و مستند را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: در این مستند هیچ اسمی از کسی برده نشده و فقط به دلایل رد صلاحیت‌ها از جمله موضوعات امنیتی، اخلاقی و اقتصادی پرداخته شده، اما ایشان نسبت به بخش‌هایی از مستند، اشکالاتی وارد می‌دانستند و همزمان با این نشست اعلام کردند که حضور نمی‌یابند.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس تولید این مستند را باهدف کمک به شورای نگهبان توصیف کرد و گفت: این یک کار تبیینی است که نشان می‌دهد بسیاری از تهاجم‌ها به شورای نگهبان بی‌ دلیل است؛ شورای نگهبان همیشه از بدو انقلاب تاکنون مورد هجوم و خار چشم دشمنان بوده و به دلیل رسالتی که قانون اساسی بر عهده این شورا گذاشته، این نهاد یکی از ارکان کم‌نظیر در نظام جمهوری اسلامی است که همواره تلاش کرده تا به دور از شائبه‌های سیاسی عمل کند.

توانگر خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز همواره نسبت به حفظ شأن و منزلت شورای نگهبان تأکید داشته و تضعیف و توهین به این نهاد را برای نظام خطرناک دانسته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار