مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین :
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: به مناسبت اجرای باشکوه طرح ملی نشاط معنوی، 25 پایگاه تابستانی در سطح امامزاده های این استان تشکیل شد.
کد خبر: ۶۲۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 14 July 2018

25 پایگاه تابستانی در امامزاده های قزوین تشکیل شد به گزارش تابناک قزوین حجت الاسلام مصطفی مجیدی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: به همین منظور نیز 20 مبلغ بومی برای مشارکت در اجرای طرح به مناطق مختلف اعزام شدند.

وی افزود: طرح نشاط معنوی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تبدیل بقاع متبرکه به قطب ‌های فرهنگی کشور و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی اجرای این طرح در بقاع متبرکه را یکی از راه‌ های مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و اضافه کرد: اگر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به ‌درستی مدیریت نشود، آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

به گفته وی، این طرح از هفت سال پیش تاکنون با همکاری مربیان و مبلغان جهت پرکردن اوقات فراغت دانش‌ آموزان و ایجاد فضای معنوی و آموزشی در جوار آستان مقدس امامزادگان اجرا شده است.

مجیدی، حفظ آیات قرآن به‌ صورت ترتیبی و موضوعی را از محتواهای آموزشی طرح نشاط معنوی برشمرد و افزود: محتوای آموزشی مبلغان در سه جلد، ویژه این طرح تهیه و در اختیارشان قرار گرفته است.

وی با اشاره به نوآوری ‌های این طرح، اظهار داشت: آموزش قصه‌ های قرآنی به کودکان و نوجوانان یکی از برنامه ‌های طرح نشاط معنوی است که اجرایی می شود.

طرح نشاط معنوی تا 31 مردادماه در قزوین ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار