در گفتگو با "تابناک قزوین" مطرح شد:
مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین از برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) در این آستان مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 14 July 2018

مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) در آستان امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام احمد باقری در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن اول ماه ذی القعده مصادف با ولادت حضرت معصومه (س)، ویژه برنامه جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم در شب ولادت این بانوی بزرگ یعنی شنبه 23 تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام حمید شهسواری و مولودی خوانی مرتضی سلیمانی و محمدجواد نظری برگزار می شود.

 مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین اضافه کرد: همچنین مراسمی هم ساعت 17 روز یکشنبه 24 تیر ماه با سخنرانی سرکار خانم دهباشی و مدیحه سرایی مرتضی سلیمانی در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برپا می شود.

به گفته وی، این برنامه ها با حضور اقشار مختلف مردم و با هدف تکریم شخصیت والای آن بانوی بزرگوار و معرفی الگوی مناسب به دختران و تبیین سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) و ائمه اطهار (ع) برگزار خواهد شد.

باقری خاطر نشان کرد: از اول ذی القعده برابر با ولادت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی القعده مصادف با ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که امیدواریم بتوانیم از این فرصت برای ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) بهره گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار