سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان:
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: ۱۷ واحد صنعتی به دلیل آلایندگی و عدم رعایت ضوابط زیست محیطی اخطار رفع آلایندگی دریافت کردند.
کد خبر: ۶۲۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 12 July 2018

صدور اخطار برای ۱۷ واحد آلاینده محیط زیست در شهرستان تاکستان

به گزارش تابناک قزوین، سیاوش غیاثوند با بیان اینکه اهمیت و توجه به محیط زیست یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: به‌منظور کاهش آلودگی‌های واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰۲ بار پایش شده اند.

وی اظهار کرد: با توجه به عدم رعایت ضوابط و استانداردهای محیط زیستی برای ۱۷ واحد اخطار رفع آلایندگی صادر شده است که این اخطارها در راستای پایش های مستمر و شبانه روزی صنایع مستقر در این شهرستان صادر شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان افزود: وی افزود: کارشناسان محیط زیست شهرستان تاکستان به طور مستمر از این واحدها بازدید می‌کنند و در صورت مشاهده آلودگی این صنایع، موظف به استانداردسازی و دفع خطر مربوطه می‌شوند.

غیاثوند اضافه کرد: در راستای نظارت بر فعالیت معادن نیز از ۲۱ معدن بازدید شده است و برای یک معدن نیز، اخطار رفع آلایندگی صادر شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان  عنوان کرد: رعایت اصول زیست محیطی در تولید یکی از مهم‌ترین عامل در جلوگیری از تخریب منابع ملی و محیط زیست بوده و با فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط زیست گامی موثر در این زمینه برداشته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار