معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خبرداد: روند بازسازی مناطق زلزله زده گیلان غرب از سوی بنیاد مسکن قزوین سرعت می گیرد.
کد خبر: ۶۲۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 12 July 2018

روند بازسازی مناطق زلزله زده گیلان غرب از سوی بنیاد مسکن قزوین سرعت می گیردبه گزارش تابناک قزوین، علی فرخزاد در حاشیه سفر استاندار قزوین و هیات همراه به گیلانغرب،در سخنانی گفت: پس از وقوع زلزله 21 آبان سال گذشته در کرمانشاه، بنیاد مسکن قزوین به عنوان یکی از ستادهای معین بلافاصله به منطقه اعزام و در دومین شهرستان بزرگ استان یعنی گیلانغرب مستقر شدند.

وی افزود: بازسازی 2 شهرستان و 209 روستا به بنیاد مسکن قزوین بیانگر توانایی و ظرفیت این نهاد در امر ساخت و سازها بود تا جایی که امروز از سه هزار و 300 واحد مسکونی در دست احداث، شاهد بهره برداری از 535 واحد هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:تجربه مفید بنیاد مسکن قزوین در زلزله های منجیل و آذربایجان شرقی باعث شد تا این نهاد پس از وقوع زلزله سال گذشته کرمانشاه عملکرد قابل قبولی را در روند ساخت و سازهای گیلانغرب داشته باشد.

وی با اشاره به سرعت خوب کارشناسان این نهاد در گیلانغرب، یادآور شد: وجود برخی مشکلات از جمله میزان آورده مردم در امر بازسازی ها با توجه به گرانی مصالح ساختمانی و نیز گلایه مندی پیمانکاران از پایین بودن میزان دستمزدها ما را بر آن داشت تا برای سرعت بخشیدن به کارها تصمیمات تازه ای اخذ کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: این در حالی است که برخی از آسیب دیدگان این حادثه از اقشار آسیب پذیر بوده که برای اتمام واحدهای آنان تصمیماتی از جمله دریافت بلاعوض و یا با نرخ پایین مصالح و وسایل ساختمانی تولید شده در قزوین گرفته شد.

فرخزاد در پایان افزود: با توجه به دیدار این هیات با استاندار کرمانشاه و مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در منطقه، امیدواریم تا پایان شهریورماه جاری شاهد پایان عملیات سفت کاری واحدهای مسکونی زلزله زدگان این استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار