جانشین دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قزوین :
جانشین دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قزوین گفت:همزمان با سالروز تشکیل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا هفت تن کالای قاچاق سلامت محور در استان امحا شد.
کد خبر: ۶۲۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 10 July 2018

هفت تن کالای قاچاق در قزوین امحا شد

به گزارش تابناک قزوین،علی مقدمی با اعلام این خبر افزود: بعد از کشف این اقلام ودریافت دستور مقام های قضایی و کسب نظر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، به دلیل غیر قابل مصرف بودن این اقلام همگی اجناس معدوم شدند.

این مسئول گفت: مبارزه جدی و سخت تر با قاچاق کالا و ارز از اولویت های اساسی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال جاری به شمار می رود و امیدواریم تمام دستگاه های ذیربط با همکاری بیشتر کمک رسان ما در این جنگ اقتصادی نامحسوس باشند.

جانشین دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار خواهیم داد تا میل و صرفه به قاچاق را کاهش دهیم و دستگاه های نظارتی با کنترل بیشتر جاده های مواصلاتی وبازار در استان بازوی اصلی این مبارزه هستند.

وی با بیان اینکه عرضه کالاهای قاچاق به بازار، آثار جبران ناپذیری بر تولید داخلی و سلامت افراد جامعه وارد می کند،اظهار کرد: با اجرای قانون جدید مقابله با کالاهای قاچاق، روند مبارزه با این نوع کالاها تشدید می شود.

جانشین دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین با اشاره به به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق،گفت: عزم جدی در مبارزه با ورود کالاهای قاچاق و انهدام آنها، زمینه را برای حمایت از تولید داخلی و حفاظت از سلامت مصرف کنندگان فراهم می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار