مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:
- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی همزمان با اولین نمایشگاه «دُرِّ ماندگار» در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 08 July 2018

دومین نمایشگاه«خانه ایرانی، کالای ایرانی» در قزوین برگزار می شود

به گزارش تابناک قزوین،هادی طاهرخانی در این باره اظهار کرد: با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی با رویکرد خرید کالای ایرانی و تقویت تولیدات و معرفی توانمندی های تولیدات داخلی از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار همزمان با نمایشگاه فوق برای  عرضه و معرفی محصولات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب، با همکاری ستاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: این نمایشگاه به مدت ۵ روز با حضور بیش ۹۰ واحد تولید کننده و عرضه کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه ها برپا خواهد بود.

وی یادآور شد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را برای معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: دومین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی و اولین نمایشگاه دُرِّ ماندگار در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار