اخبار کوتاه ورزشی؛
مه سیما بابایی به عنوان سرپرست در مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان شرکت می کند.
کد خبر: ۶۲۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 07 July 2018

بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شد/والیبالیست قزوینی در رقابت های آسیایی به میدان می رود

به گزارش تابناک قزوین،مه سیما بابایی به عنوان سرپرست در مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان شرکت می کند.

این اردو از امروز تا 22 تیرماه در شهر یزد برگزار می شود.

والیبالیست قزوینی در رقابت های آسیایی به میدان می رود

اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای بازی های آسیایی اعلام و نهایی شد و در این بین نام مهدی مرندی لیبروی قزوینی هم به چشم می خورد.

در بازی های آسیایی جاکاراتا، تیم ملی کشورمان در دور مقدماتی در گروه دوم با تیم های پاکستان و مغولستان هم گروه خواهد بود.

بانوی تاکستانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد

بهناز طاهرخانی فوتبالیست تاکستانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شدنداردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان ۲۲ تا ۲۴ تیر در مرکز ملی فوتبال تهران برگزار می شود

هشتمی رضا علیپور در جام جهانی سنگنوردی سوئیس

در پایان چهارمین مرحله رقابت‌های سنگنوردی جام جهانی در ویلارس سوئیس، رضا علیپور سریع ترین مرد عمودی دنیا با مصدومیت و خطلای استارت در رده هشتم ایستاد.

علیپور در آخرین رده‌بندی جام‌های جهانی با ۱۴۳ امتیاز در رده پنجم و در آخرین رده‌بندی جهانی با ۲۴۲.۴۸ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

پنجمین مرحله این مسابقات هفته آینده در شامونی فرانسه برگزار خواهد شد.

همچنین نام رضا علیپور بعنوان تنها ایرانی در سیزدهمین دوره جوایز افسانه ای «آرکو راک» که با حضور برترین های کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی هر فصل و همچنین برترین چهره‌های دوران برگزار می شود دیده می شود، این جشنواره پنجم مرداد ۹۷ برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار