به همت سازمان بسیج رسانه؛
سازمان بسیج رسانه در نظر دارد به مناسبت هفته حجاب و عفاف از آثار برتر در این زمینه تقدیر کند.
کد خبر: ۶۲۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 05 July 2018

جشنواره کشوری عفاف و حجاب برگزار می شودبه گزارش تابناک قزوین، براساس فراخوان جشنواره کشوری عفاف و حجاب، بانوان فعال در رسانه‌های جمعی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره با رویکرد گرامیداشت قیام مسجد گوهرشاد و یادآوری کشتار بی رحمانه ۲هزارنفر از مردم بی گناه توسط ماموران رضاشاه پهلوی و مبارزه مردم آن زمان برای حفظ حجاب است. 

علاقه مندان خواهر فعال در حوزه رسانه استان قزوین می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و مهلت ارسال آثار منتشر شده تا ۲۵ تیرماه سال جاری است و به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود. 

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آسیب شناسی حجاب زنان در عصر حاضر، حجاب و عفاف از منظر قرآن، روایات و ادیان مختلف، حجاب از منظر روان شناسی، کنترل نگاه مردان در جامعه و تاثیر آن بر انتخاب پوشش زنان، ارتباط پوشش با سلامت جامعه، خانواده، فرزندان و آرامش فرد، اثرات بدپوششی بر سلامت روانی شهروندان و فلسفه حقیقی پوشش و حجاب به سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند. 

آثار ارائه شده به این جشنواره در قالب گزارش، مستند، مقاله و عکس صرفا باید در تیرماه سال جاری در یکی از نشریات، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قزوین منتشر شده باشد. 
پس از داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره به برترین آثار جوایز نفیسی از سوی بسیج رسانه کشور اهدا می‌شود. 

۲۱ تیرماه سالروز کشتار مردم متحصن در مسجد گوهرشاد مشهد به نام روز ملی حجاب و عفاف نام گذاری شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار