برنامه خاموشی های برق قزوین در 13 تیرماه جاری از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام شد.
کد خبر: ۶۲۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 04 July 2018

اطلاعیه خاموشی های برق استان قزوین اعلام شد

به گزارش تابناک قزوین، براساس برنامه زمان بندی شده روز چهارشنبه از سوی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قزوین، خاموشی های امروز براساس جدول زیر است.

ناحیه شهری مهرگان، نیروی انتظامی، دادگستری و بخشی از شهرک مینودر قزوین از ساعت 11 تا 12 و 30 دقیقه با قطعی برق روبرو هستند.


قطع برق در جاده همدان و روستای نرجه، خیابان نواب و جنوب شهر تاکستان، شیشه چی، جاده فارسیان،اداره آگاهی و خیابان های بوعلی،سعدی،فلسطین غربی،پادگان، بلوار مدرس، کمربندی بهشتی،فردوسی و عدل، غرب ملاصدرا، نوروزیان غربی، فلکه های اول، دوم و سوم کوثر در قزوین، بلوار معلم، خیابان آزادی، فرمانداری و بخشداری شهرستان البرز، بیمارستان شفا، ضیاءآباد تا نیکویه، جاده قزوین، دولت آباد و قمیک در شهرستان تاکستان، از ساعت 12 تا 13 و 30 دقیقه صورت خواهد گرفت.


برق در بخش ارداق و روستاهای مسیر لیا تا نصرت آباد کوچک در بوئین زهرا، روستاهای قاقازان غربی و شرقی در شهرستان قزوین نیز از ساعت 12 و 30 تا 14 دقیقه قطع می شود.


همچنین مسیر بوئین زهرا به قزوین، شهرک صنعتی حیدریه در تاکستان، جاده قدیم رشت از روستای بکندی تا کوشک و روستاهای خونان و خان آباد از ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه با قطعی برق روبرو خواهند شد.


قطع برق در طرح آبیاری، اداره اماکن، شهرداری های مناطق، یوزباشچای و روستای اسلام آباد در قزوین، آبگرم به سمت روستاهایی اروان و نیرج منصور، سه راهی داخرجین تا حصار و روستاهای آدار و قانقانلو در آوج، چاه های سازمان آب و خیابان منتظری در قزوین، شهر شال و کوره های آجرپزی، چاه های الله آباد، روستای محمدآباد، ابراهیم آباد تاچسکین در بوئین زهرا از ساعت 13 و 30 تا 15 صورت خواهد گرفت.


شهرک بعثت، پمپ بنزین حسام و مرادی، آبیک بالا و علیا و مسکن مهر 192 واحدی آبیک، مسیر سگزآباد تا چاه های کشاورزی بوئین زهرا، مناطق 1، 4 و 5 شهرک محمدیه، خیابان بهشتی و مرکز دیالیز الوند،رجایی دشت تا روستای کارندچال در الموت،خیابان های فردوسی، عدل و بلوار مدرس قزوین نیز از ساعت 14 تا 15 و 30 دقیقه با قطعی برق روبرو هستند.


برق منطقه 6 محمدیه، جاده قدیم تهران، سه راهی شهر صنعتی البرز، عوارضی تهران و هفت سنگان، اقبالیه و شیداصفهان در قزوین، سه راهی حصار در خروجی آبگرم و روستاهای اردلان و دشتک در شهر آوج، شهرک ملاصدرا، بلوار غدیر، خیابان های سلمان و 12 فروردین شمالی و کابل البرز در الوند از ساعت 14 و 30 تا 16 قطع می شود.


خیابان صدوقی آبیک، ضیاءآباد تاکستان، ابتدای جاده قزوین به بوئین زهرا تا لیا، روستای خروزان بوئین زهرا، از ساعت 15/30 تا 17 و شهر رازمیان و روستاهای اطراف آن در رودبار الموت غربی، شرکت تولی پرس، دادگستری و اطلاعات البرز، روستای اسفرورین به همراه فرمانداری و بخشداری تاکستان از ساعت 16 تا 17 و 30 دقیقه با قطعی برق روبرو هستند.


برق جاده اسفرورین به اک و سه راهی شامی شاپ در تاکستان، کوره های شال، روستای قشلاق و چاه های کشاورزی بوئین زهرا، بخش رودبار الموت شرقی، مراکز تجاری و بانک های قزوین، جاده های زرگر و تازه آباد، باغ کوثر و بخشی از جاده قزوین-آبیک، مجتمع خدمات رفاهی الماس و پرستو، نمایندگی ایران خودرو، مخازن آب و مرغداری های شهرک محمدیه از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 قطع خواهد بود.


روستای زین آباد و کوره ملی در بوئین زهرا، امامزاده سلطان سید محمد (ع)، مخزن آب کوثر و چاه آب کشاورزی در قزوین، شهر خرمدشت به همراه شهر صنعتی و روستاهای مسیر آبگرم در تاکستان، روستای کوندج، جاده های هزار جلفا، کارخانه قند، عبدل آباد،خاکعلی، خاکشان، اسلام آباد، حسین آباد رضی و چاه های خطایان در آبیک، روستاهای باورس و قزقلعه در محمدیه، شرکت های کابل البرز، سایپا شیشه و ریسندگی های شهرستان البرز از ساعت 17و 30 دقیقه تا 19 با قطعی برق روبرو هستند.


بخش شال و ارداق از روستای سخص آباد تا کچله گرد در شهرستان بوئین زهرا نیز از ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه برق نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار