مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین گفت: رسانه بدون زنان معنا و مفهوم پیدا نمی کند چرا که این زنان هستند که به رسانه پوییا و تحرک می دهند.
کد خبر: ۶۲۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 03 July 2018

رسانه بدون زنان معنا و مفهوم پیدا نمی کند/ برای ترویج اندیشه  ها جایگاهی والاتر ز رسانه وجود ندارد

به گزارش تابناک قزوین،معصومه مرادیان روز سه شنبه در نخستین نشست مجمع عمومی کمیته بانوان رسانه شورای فرهنگی اجتماعی زنان استان قزوین اظهار کرد: کمیته رسانه با اهتمام ویژه بانوان فعال در این عرصه شکل گرفته است که حاصل آن تشکلی به نام تشکل زنان رسانه است.

این مسئول با بیان اینکه رسانه بدون زنان معنا ندارد و این بانوان هستند که به رسانه پویایی و تحرک می دهند،گفت:انعکاس مسائل و مشکلات زنان در همه عرصه ها، حساس سازی سیاستمداران و سیاستگذاران در دو مقوله نسبت به مشکلات معیشتی خود زنان رسانه و نسبت به مسائل عامه زنان جامعه از دیگر اهداف تشکیل این تشکل است.

به گفته وی، تشکل بانوان رسانه تاکنون صدا و انعکاس دهنده تمام اقشار جامعه بوده اند اما از حالا به بعد این تریبون قرار است به طور ویژه تر در خدمت زنان رسانه باشد.

بانوان فعال رسانه ای در انعکاس اخبار بی طرفی را رعایت کنند

مرادیان بیان کرد: قدیمی ترین عرصه ای که زنان رسانه نقش آفرینی خود را اعلام کردند در سال 1975 توسط زنان ژاپنی بود که در مبارزه با بهره گیری جنسی تشکیل شد ضمن اینکه باید تاکید کرد که تک صدایی در هیچ جامعه ای مثمر ثمر نبوده است به همین دلیل در حال حاضر بدون هیچگونه جناح بندی سیاسی همراه با گرایشات متعدد در کنار یکدیگر قرار گرفته ایم  به بیان دیگر، ما با تمام این قشر در جناح های مختلف دوست هستیم چرا که هدف ما تعامل بین تمام جناح ها است.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین تصریح کرد:برای ترویج اندیشه ها جایگاهی والاتر از رسانه وجود ندارد ضمن اینکه اکنون رسانه های مجازی در کنار رسانه های سنتی در این عرصه گام بر می دارند و در اطلاع رسانی ها پیشتاز هستند.

وی در ادامه از بانوان فعال در عرصه رسانه  در خواست کرد که در انعکاس اخبار بی طرفی را رعایت کرده و نگران برداشت های مختلف از این موضوع نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار