معاون حقوق عامه دادسرای قزوین:
معاون حقوق عامه دادسرای قزوین گفت: دستگاه ها در صیانت از منابع آب جدی تر وارد شوند.
کد خبر: ۶۲۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 03 July 2018

دستگاه ها در صیانت از منابع آب جدی تر وارد شوند

به گزارش تابناک قزوین، امیر جلالی در بازدید از مسیر کانال آب قزوین گفت: بحران آب، امروزه از جلسات رسمی فراتر رفته و در محاورات روزانه مردم در کوی و برزن شنیده می شود، بحرانی که اگر چاره ای اندیشیده نشود تبدیل به فاجعه خواهد شد.

وی افزود: طبیعی است که در این میان باید سهم دستگاه های متولی برای صیانت از منابع آب از همیشه پررنگ تر و مهم تر باشد و با عزمی همگانی و نظارتی دائمی از این بحران عبور کنیم.

جلالی بیان کرد: اگر چه دستگاه های متولی تلاش و مساعی خوبی برای صیانت از منابع آب دارند، اما مردم شاهد تخلفات آشکار برخی متخلفین هستند و  مواردی را به مراجع قضایی گزارش داده اند که بررسی آنها حاکی از ضرورت ورود جدی تر دستگاه ها به صیانت از منابع آب است.

معاون حقوق عامه دادسرای قزوین با اشاره به مشاهده آب دزدی در بازدید انجام شده، گفت: بر اساس گزارشاتی که به دست ما رسیده بود، مردم از برداشت غیرمجاز آب از کانال ناراضی و شاکی بودند و اعلام می کردند تانکر کامیون ها در حوالی ظهر که مسیر کم تردد و خلوت است، اقدام به برداشت آب از کانال می کنند و آن را به قیمت های بالا بفروش می رسانند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه متخلفین از تعطیلات سوء استفاده می کنند، تصمیم گرفته شد بازدید در این ایام به عمل آید که در کمال تاسف متخلفان با سوء استفاده از تعطیلات و در غیاب دستگاه های متولی و ناظر، به رفتار مجرمانه و برداشت از منابع آب مشغول بودند که بنا بر وظیفه ذاتی اقدامات قضایی و قانونی لازم به عمل آمد.

تعدادی از متخلفین با مجوزهایی که از انقضای مدت اعتبار آنها چندین ماه گذشته بود، همچنان به برداشت آب مشغول بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار