یادداشت؛
در چند روز اخیر وزیر ارتباطات بعد از عملکرد‌های موفقش در طرح ریجستری و ریشه کردن قاچاق تلفن همراه یک حرکت انقلابی دیگری نیز انجام داد، معرفی شرکت‌هایی که از دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات تلفن‌های همراه استفاده و با سود‌های کلان آن را به دلالان درجه دوم واگذار کرده و بازار را دچار مشکلات عدیده ساختند.
کد خبر: ۶۲۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 01 July 2018

وزیر جوان به ژنرال‌های خسته درس مدیریت و مقابله با فساد داد

به گزارش تابناک قزوین،(علی اصغر مهرعلیان) امروز در این وانفسای  اقتصادی و مشکلات عدیده مردم که به اعتقاد اکثر  کارشناسان دلیل اصلی آن  عدم مدیریت فضای اقتصادی و کسب و کار، و پیش بین‌های لازم در این حوزه‌ها می باشد، هراز چند گاهی اخبار خوب و امیدوار کننده‌ای نیز به گوش می رسد.

خبرها حاکی از ارائه  بسته حمایتی  اتحادیه اروپا جهت سرمایه گذاری در ایران دارد که با 28 رای مثبت همراه بوده است  که شاید جوانه های امید را در دل مردم روشن ساخته است اما قطعا برجام اروپای حل کننده مشکلات داخلی نیست و بر اساس منویات رهبری و تجربه تاریخی ملت بزرگ ایران راه کار حل مشکلات نگاه به توانمندیهای درونی و حمایت از تولید داخلی وهمچنین  مبارزه‌ی صادقانه با مفاسد اقتصادی می باشد.

در چند روز اخیر وزیر ارتباطات بعد از عملکردهای موفقش در طرح ریجستری و ریشه کردن قاچاق تلفن همراه یک حرکت انقلابی دیگری نیز انجام داد، معرفی شرکت هایی که از دلار 4200 تومانی برای واردات تلفنهای همراه استفاده و با سودهای کلان آن را به دلالان درجه دوم واگذار کرده و بازار را دچار مشکلات عدیده ساختند.

راهکاری که از وزیر جوان و با انگیزه در راستای شفاف سازی و مبارزه با رانت خواری ارائه  و با شجاعت مثال زدنی انجام شد، ریاست جمهور را مجاب نمود تا در قالب یک دستور العمل وزرا را مکلف به  انجام آن نمود .

 ولی متاسفانه برخی  از ژنرال های خسته با بهانه های عوام فریبانه و با مطرح کردن موضوعاتی مثل حمایت از بخش خصوصی از ان سر باز زده و در مقابل ارائه لیست دلار بگیران با نرخ دولتی مقابله می‌کنند، هرچند که وزارت صنعت معدن نیز لیست دلاربگیرانش را اعلام کرده، ولی در این لیست فقط از وارد کننده‌های برخی اقلام نام برده  و متاسفانه از وارد کنندگان خودرو ها و لوازم لوکس خبری نیست.  دولتمردان و مسئولین محترم بدانند که جامعه کنونی ما نیازمند صداقت و شفافیت در امور است  همچنین مدیریت فضای اقتصادی امروز جامعه را نه به افراد باسابقه و کهنه کار ولی ناامید بلکه به جوانان با انگیزه و کاردان و البته شجاع  واگذار کنند تا بتوانند هوشمندانه و با تدبیر فضا را مدیریت کرده و با شفاف سازی امید و اعتماد را به جامعه برگردانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
خودشون دستشون توی یه کاسه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
مردم ايران تحمل وجودهرگونه فساد رو ندارن أخه چرا نمي فهمين مملكت رو به باد ندين برين كنار بزارين مديران جوان و نخبه بيان سركار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار