معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی یزد اعلام کرد؛
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی یزد از جمع‌آوری یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال زکات فطره و کفاره در مراکز، موسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 01 July 2018

حسین بمانی با اشاره به فعالیت ۳۷ موسسه خیریه و ۱۷۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه بهزیستی در سطح استان اظهار داشت: امسال نیز مثل سالهای گذشته در تمامی نقاط استان یزد پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره توسط موسسات خیریه و مراکز غیردولتی برپا بود و در هر پایگاه سه صندوق زکات فطریه، سادات و کفاره مستقر شد.

وی، میزان رشد فطریه نسبت به سال گذشته را هفت درصد اعلام کرد و افزود: سال ۹۶ مبلغ یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال توسط موسسات و پایگاه های فطریه در سطح استان جمع آوری شد.

معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی در خصوص هزینه کرد فطریه جمع آوری شده گفت: زکات فطریه مطابق با قوانین فقهی، صرف تهیه مسکن، تامین مواد غذایی، پوشاک و درمان ایتام و سایر نیازهای اساسی جامعه هدف بهزیستی می شود.

وی در مورد شیوه های جذب کمکهای مردمی توسط بهزیستی گفت: شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی، شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۵۲۷۱۶ بانک کشاورزی، سامانه تلفنی جمع آوری کمکهای مردمی ۲۱۱۶۲ و تلفن همراه با کد دستوری #۱۴۰۰۰۱۰*۴*۷۳۳* از دیگر شیوه های دریافت کمکهای مردمی بهزیستی استان یزد است.

بمانی افزود: دارندگان کارتهای اعتباری که به شبکه شتاب متصل هستند نیز می توانند با مراجعه به صفحه پرداخت آنلاین بهزیستی به نشانی http://swo.ir/fa/payment.php و وارد کردن اطلاعات مورد نظر مبلغ فطریه و کفاره، نذورات و کمکهای نقدی خود را  برای صرف در امور خیریه بهزیستی پرداخت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار