استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت:اگر بر این باور باشیم که رسانه ها می توانند افکار عمومی را هدایت کنند باید فضایی به وجود آید که اصحاب رسانه بتوانند با حفظ حیثیت مردم و دولت چالش های پیش رو را به شکل صحیح بتوانند بیان کنند.
کد خبر: ۶۲۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 24 June 2018

رسانه ها می توانند افکار عمومی را هدایت کنند/رسانه ها می توانند عملکرد دولت و مردم  را تببین کنند

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در همایش نقش قضا و رسانه که در سالن دادگستری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در یک جامعه قانونمدار که بناست امور با مشارکت همگان به سامان برسد، نقش همه دستگاه ها در درون حاکمیت و نقش مردم در قالب تشکل های مختلفی که مشارکتی دارند، موجب به سامان رسیدن همه امور کشور در عرصه های مختلف می شود.


وی افزود: نظام جمهوری اسلامی مردمی ترین انقلاب تاریخ است و اگر ما انقلاب های جهان را با یکدیگر مقایسه کنیم اصلا قابل رقابت با حضور مردم ایران نیستند.


استاندار اظهار کرد: همواره نهادها و سیستم هایی وجود دارند که نماینده حضور مردم هستند به همین منظور، این رسانه ها هستند که می توانند عملکرد دولت و مردم را بیان و تبیین کنند.


زاهدی افزود: کار دستگاه قضا، هم در استیفای حقوق مردم و هم در استیفای حقوق عامه، بسیار حساس است به همبن جهت  اصحاب رسانه یار و مددکار بسیار ارزشمندی برای دستگاه هستند هر چند که در این بین،مسائلی وجود دارد که از سوی حاکمیت و رسانه در ارتباط با حقوق عامه باید رعایت شود.


به گفته وی، اگر بر این باور باشیم که رسانه ها می توانند افکار عمومی را هدایت کنند باید فضایی به وجود آید که اصحاب رسانه بتوانند با حفظ حیثیت مردم و دولت چالش های پیش رو را به شکل صحیح بتوانند بیان کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار