رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: شرکت های تعاون روستایی باید به دنبال کار تجاری باشند.
کد خبر: ۶۲۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 24 June 2018

شرکت های تعاون روستایی به دنبال کار تجاری باشند

به گزارش تابناک قزوین،محمود محمودی روز یکشنبه در سومین جلسه شورای اداری که با حضور جمعی از روسای ادارات در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد، با اشاره به روند اجرایی مجامع در سال ۹۷ گفت: مجامع شرکت های تعاون روستایی باید از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار گیرد و شهرستان ها در اجرای مجامع قوانین را رعایت کنند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با تاکید بر اینکه اگر ضعفی در شرکت به وجود بیاید به عوامل اجرایی و هیات مدیره برمی شود، افزود: مدیرعامل مجری سیاست های هیئت مدیره است و شرکت های تعاون روستایی باید به دنبال کار تجاری باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه در مجامع از افراد جوان و با انگیزه استفاده کنیم، یادآور شد: جوانان تحصیلکرده و  با انگیزه به عنوان هیئت مدیره و مدیر عامل تعاونی ها انتخاب شوند.

سیمیاری سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین در این جلسه با بیان اینکه امسال مجامع بسیاری از شرکت های تعاون روستایی شهرستان قزوین انجام خواهد شد، گفت: برگزاری مجامع بعضی ازشرکت های تعاون روستایی در اولویت است.

طاهرخانی رئیس اداره تعاون روستایی تاکستان هم در این جلسه با اشاره به اینکه مجامع شرکت ها در سال ۹۶ به صورت کامل انجام شده است، افزود: امسال مجامع ۸ شرکت تعاون روستایی  به منظور انتخاب هیئت مدیره برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار