مدیرکل کمیته امداد قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک مؤسسات خیریه محدود به افراد خاصی است ولی کمیته امداد در ارائه خدمات، محرومان را با نیازهای مختلف تحت حمایت خود دارد.
کد خبر: ۶۲۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 24 June 2018

فعالیت کمیته امداد همچون مؤسسات خیریه محدود نیست

به گزارش تابناک قزوین، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خدمت در کمیته امداد را متفاوت از حضور در مؤسسات خیریه دانست و بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات فراگیری دارد و این‌گونه نیست که افراد در درماندگی با درب بسته کمیته امداد روبرو شوند البته منابع مالی این نهاد محدود است ازاین‌رو تلاش می‌کنیم تا با جلب مشارکت‌های بیشتر مردم بتوانیم خدمات شایسته و پایداری را به مددجویان ارائه کنیم.


وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم کمیته امداد این است که کمک مؤسسات خیریه محدود به افراد خاصی است ولی کمیته امداد در ارائه خدمات، محرومان را با نیازهای مختلف تحت حمایت خود دارد.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مؤسسه‌ها و خیریه‌های مختلفی در کشور فعال هستند که در استان قزوین نیز شاهد فعالیت برخی گروه‌ها و موسسه‌ها تحت عناوین مختلف هستیم ولی همه این موسسه‌ها به نیازمندان خاصی کمک می‌کنند یعنی برخی به بیماران سرطانی، برخی به دختران در شرف ازدواج و برخی برای تأمین معیشت فقرا کمک جمع‌آوری می‌کنند.

وی توضیح داد: ولی کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها به نیازمند خاصی کمک نمی‌کند بلکه کمک‌های مردمی را در قالب‌های مختلف و با نیت‌های متفاوت جمع‌آوری کرده و بر اساس موازین شرعی و قانونی به نیت اهداکننده در همان منطقه جغرافیایی هزینه می‌کند.

مؤمنی تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) سالخوردگان و سالمندان، زندانیان، ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران و حتی خانواده‌های دارای سرپرست بیمار و ازکارافتاده را نیز تحت حمایت دارد.


وی یادآور شد: کمیته امداد استان قزوین این آمادگی را دارد تا با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جامعه مداحان استان قزوین، از ظرفیت موجود برای خدمت به محرومان استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار