مدیرکل بانوان استانداری :
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین می‌تواند در مسیر درمان ناباروری در استان قزوین و حتی برخی استان‌های همجوار و نیز حل مشکلات جمعیتی که دغدغه مقام معظم رهبری و دولت محترم است گام بردارد.
کد خبر: ۶۲۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 23 June 2018

دستاوردهای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین قابل توجه است/ جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های مطلوبی برای توانمندسازی و اشتغال بانوان داردبه گزارش تابناک قزوین،"معصومه مرادیان" در بازدید از مجتمع پژوهشی و درمانی جهاددانشگاهی قزوین اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین ظرفیت بزرگی در استان محسوب می‌شود و تولد بیش از 480 فرزند در حدود 4 سال توسط این مرکز دستاورد مهمی است.


وی با اشاره به نقش این مرکز در کاهش هزینه‌های درمان ناباروری گفت: جهاد دانشگاهی توانسته ضمن ایجاد فرایندی برای اتصال به دانش فنی و متخصصان خارج استان قزوین، هزینه درمان ناباروری را به شدت کاهش دهد و برای درمان ناباروری نیاز به سفر به خارج استان و اقامت در استان‌های دیگر و صرف هزینه‌های سنگین تقریباً از بین رفته و زوج‌هایی که مشکل ناباروری دارند امروز تمام پروسه درمان خود را در قزوین سپری می‌کنند و تنها یک بار نیاز به سفر به خارج استان دارند که این خدمت بزرگی به مردم قزوین محسوب می‌شود.


مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین عنوان کرد: مردم استان با آگاهی از خدمات این مرکز درمانی می‌توانند مشکلات خود را در زمینه فرزندآوری مرتفع کنند و از این بابت باید از این مرکز حمایت شود، حمایت از این نوع خدمات در دولت تدبیر و امید و در مسیر اهداف آن به ویژه دغدغه فرزندآوری و سلامت بانوان مورد توجه جدی است.


وی ادامه داد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین می‌تواند در مسیر درمان ناباروری در استان قزوین و حتی برخی استان‌های همجوار و نیز حل مشکلات جمعیتی که دغدغه مقام معظم رهبری و دولت محترم است گام بردارد.


مرادیان عنوان کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های مطلوبی برای توانمندسازی و اشتغال بانوان دارد و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه پوشاک و طراحی مدولباس در مرکز علمی کاربردی این نهاد و همچنین ظرفیت‌های مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموزختگان نیز می‌تواند در مسیر اشتغال و توانمند سازی بانوان استان قزوین و کمک به رشد و توسعه طرح‌های کارآفرینانه آن کمک کند.


یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد جهاددانشگاهی این است که به‌صورت جهادی عمل کرده و در تبدیل ایده به عمل با سرعت بیشتری عمل می‌کند به عنوان مثال این مهم را در اجرایی کردن طرح تدوین سند آمایش علم و فناوری شاهد بودیم.


وی افزود: مبرهن است که اهداف جهاددانشگاهی با نیت هم‌افزایی و وحدت میان همه دستگاه‌هاست بنابراین مسئولان این مجموعه باید مردم و دولتمردان را نسبت به فعالیت جهاد حساس کنند زیرا هدف همه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است.


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: دفتر امور بانوان استانداری در راستای این وحدت و همدلی در کنار مجموعه جهاددانشگاهی است و برای رسیدن به هدف والای خدمت به آحاد جامعه از هیچ تلاش و حمایتی فروگذار نخواهد کرد.


وی عنوان کرد: امیدواریم مجموعه جهاددانشگاهی راست‌قامت و استوار در جهت کمک به مردم به‌خصوص اقشار کم‌بضاعت و بی‌بضاعت جامعه گام‌های مثبتی بردارد.


مرادیان تأکید کرد: پیگیری مجدانه و ارائه اطلاعات، حضور نیروهای جوان، متخصص و متعهد و استفاده از راه‌حل‌های ویژه و زیرکانه سه عامل مهم موفقیت جهاددانشگاهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار