مشاور امور بانوان شهرداری قزوین:
مشاور اموربانوان شهرداری قزوین گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی تاثیر بسزایی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه دارد.
کد خبر: ۶۲۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 21 June 2018

تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ جامعه دارد

به گزارش تابناک قزوین،روز بهایی با اعلام این خبر افزود: یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی کشورها نرخ مطالعه و کتابخوانی هر کشور است.

وی افزود: با توجه به ایمان،اعتقاد و ارادتی که مردم ایران به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) دارند،برگزاری چنین جشنواره هایی در فرهنگ سازی ،رشد و ارتقای سطح فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

روز بهایی با بیان اینکه منابع جدیدی  در این جشنواره در دسترس عموم قرار می گیرد توضیح داد: گرایش کودکان و نسل جوان را به الگوهای برتر بیشتر ساخته و سبک زندگی رضوی را ترویج داده و امکان مناسبی را فراهم نموده تا اعضای خانواده با دریافت خوراک فرهنگی مناسب سطح دانش عمومی و فرهنگ خود را افزایش دهند.

گفتنی است،نهاد کتابخانه های عمومی کشور از دوره ششم متولی برگزاری این جشنواره شده،همزمان با هشتمیندوره برگکزاری این جشنواره اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی مستقل برای جشنواره کرد تا ضمن ارائه آخرین اخبار و اطلاعات جشنواره کتابخانه رضوی،مسیر مستقلی را برای شرکت کنندگان در این مسابقه ایجاد کند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرسrazavi.iranpl.ir ضمن ثبت نام و شکت در مسابقه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره قرار بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار