استاندار قزوین تاکید کرد:
استاندار قزوین گفت: وحدت و یکپارچگی رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام وملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس بود درنتیجه امروز هم باید باحفظ انسجام از مشکلات عبور کنیم.
کد خبر: ۶۲۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 21 June 2018

وحدت و یکپارچگی؛رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس

به گزارش تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی" در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای جهاد کشاورزی اظهار کرد: نیروهای جهاد سازندگی که عنوان سنگرسازان بی سنگر را داشتند بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند؛ زیرا هیچ وسیله دفاعی نداشتند اما با اتکا به خداوند و ایمان واقعی با روحیه مضاعف برای دیگران نیز انگیزه بخش شدند.

وی افزود: اگر امروز مسئولیت، قدرت، منزلت اجتماعی و سیاسی داریم مرهون شهداست و باید بدانیم برای عزت امروز ایران اسلامی هزینه های زیادی شده است که همه وظیفه داریم از این دستاوردها صیانت کنیم.

زاهدی یادآورشد: هیچ سرمایه ای با ارزش تر از فرزندان مومن و شاخص یک ملت نیست و ایران اسلامی در دفاع مقدس بهترین فرزندان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرد تا مرزهای کشور بماند و عزت ایران حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد : یکی از نیروهایی که نقش تاثیرگزار و بی بدیلی در همه عملیات‌ سخت دوران دفاع مقدس ایفا کرد، سنگرسازان بی سنگر جهادسازندگی بودند که در شکست دشمن موفق عمل کردند.

استاندار قزوین تصریح کرد: رهبری امام خمینی(ره) نقش بی بدیلی در اعزام‌ رزمندگان و بسیج مردمی برای شرکت در نبرد داشت و. به لطف الهی و ایمان ملت توانستیم در برابر دشمنی که از سوی بسیاری از کشورهای بزرگ حمایت می شد پیروز شویم.

زاهدی گفت: جنگ همیشه هست اما شکل آن تغییر می‌کند و گاهی جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یک روز رسانه ای است زیرا همه سردمداران دنیا بدنبال منافع خود هستند و برای رسیدن به آن از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند.

وی بیان کرد: اتفاقاتی که امروز در کشورهای مختلف دنیا رخ می دهد حاکی از زیاده خواهی حاکمان جهان است لذا ما نیز همواره باید آماده باشیم و از اقتدار و عزت و شرف خود در برابر دنیای استکباری دفاع کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: وحدت و انسجام داخلی رمز موفقیت و پیروزی بر توطئه های دشمنان است و در شرایط کنونی همه باید با حفظ وحدت در مسیر ارزشها و و دستاوردهای نظام حرکت کنیم.

در این مراسم دکلمه تاثیرگزاری توسط سارا باقری فرزند شهید جهاد سازندگی قرائت شد و پس از اجرای سرود از ۱۹ خانواده شهید جهاد سازندگی قزوین تجلیل شد.

تشیع نمادین یک شهید و اجرای سرود از دیگر برنامه های این همایش بود.

جهاد سازندگی قزوین ۱۹ شهید، ۵۵ جانباز جهادگر، ۱۲ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار