سرپرست تاکسیرانی شهرداری قزوین:
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: افزایش نرخ کرایه های تاکسی در سال ۹۷ به صورت رسمی از امروز در شهر قزوین اجرایی شد.
کد خبر: ۶۲۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 20 June 2018

نرخ کرایه تاکسی در قزوین افزایش یافت

به گزارش تابناک قزوین،اسماعیل عرشیان در این باره، اظهار کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید فرماندار محترم، افزایش نرخ کرایۀ وسائط نقلیۀ حمل و نقل درون شهری، شامل: تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی، خودروهای حمل بار سبک و سنگین درون شهری، پیک موتوری و امداد خودرو از روز سه شنبه ۲۹ خرداد به صورت رسمی اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ کرایه ها، رانندگان وسائط نقلیۀ حمل و نقل درون شهری مکلفند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی، برچسب نرخ های جدید را دریافت کرده و آن را برای رویت شهروندان در شیشۀ جلوی خودرو نصب کنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: امیدواریم اصلاح و افزایش نرخ کرایه ها که با توجه به در نظر گرفتن نرخ تورم، به طور میانگین بین ۵ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است، باعث افزایش خدمت رسانی به شهروندان شود.

وی خواستار شد: شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف می توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۱۰، شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۱۳۳، سامانۀ ۱۳۷ و واحد گشت بازرسی سازمان تاکسیرانی مستقر در سطح شهر اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار