رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: در حال حاضر ۹ دفتر خدمات الکترونیکی قضایی در استان فعالیت می کند که جوابگوی نیازها نیست.
کد خبر: ۶۲۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 20 June 2018

۹ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان قزوین فعالیت می کند

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی در بازدید از ۲ دفتر خدمات الکترونیک قضایی اظهارداشت: تاکنون ۹ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان راه اندازی شده که در قزوین، البرز و تاکستان هر کدام ۲ دفتر و آبیک، بوئین زهرا و محمدیه هر کدام یک دفتر فعال  شده اما جوابگوی نیازها نیست.

وی بیان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک دروازه ورود به دستگاه قضا هستند و برای توسعه آنها در استان برنامه ریزی مناسبی شده است.

قدرتی یادآورشد: یکی از خدمات ارزشمند قوه قضائیه راه اندازی دفاتر خدمات قضایی است که دستاوردهای بسیارخوبی برای مردم داشته که تکریم ارباب رجوع، تسریع در ارائه خدمات، کاهش زمان دادرسی، هزینه ها و مراجعات به ادارات قضایی از جمله مزایای این دفاتر است.

وی گفت: مردم هرخدمتی را که از دستگاه قضا درخواست کنند باید از طریق این دفاتر اقدام شود و به زودی پیگیری پرونده های کیفری علاوه بر دعاوی حقوقی به خدمات این دفاتر واگذار می شود.

قدرتی بیان کرد: امیدواریم با توسعه این دفاتر از تراکم مراجعات مردمی به ادارات قضایی کاسته شود و میزان رضایتمندی و تکریم مردم افزایش یابد.

وی با اشاره به سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی (ثنا) در راستای توسعه خدمات الکترونیک قضایی گفت: با راه اندازی این سامانه در صرورتی که در هر نقطه از کشور علیه فردی پرونده ای در محاکم قضایی تشکیل شود بسرعت از طریق پیامک به وی اطلاع داده می شود که این موضوع کاهش زمان دادرسی و جلوگیری از صدور رای بدون اطلاع افراد را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار