مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت:بیش از ۲۵۰ مورد بازرسی مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده های مراکز بهداشت و سایر دستگاههای ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.
کد خبر: ۶۲۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 19 June 2018

250 مورد بازرسی از اصناف قزوین/387 پرونده تخلف در طرح ضیافت ماه رمضان

به گزارش تابناک قزوین،محمود احمدی اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این راستا بیش از ۲۵۰ مورد بازرسی مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده های مراکز بهداشت و سایر دستگاههای ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.

این مسئول بیان کرد: بیشترین بازرسی ها از قنادی ها «مراکز عرضه زولبیا و بامیه»، حلیم و آش، پزندگی ها و همچنین رستورانها و مراکز بین راهی انجام شده و در حال حاضر ۳۷۸ پرونده دراین خصوص تشکیل شده و در حال اقدام است.

احمدی تصریح کرد: با برخی از واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی زیادی داشتند بلافاصله برخورد قانونی شد. همچنین برگزاری جلسات با دستگاههای متولی تنظیم بازار، استقرار شعبه ویژه رسیدگی در نمایشگاه طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به میزان محکومیت واحدهای متخلف تا کنون در حدود ۳۰۰ میلیون ریال بوده، عنوان کرد: این بازرسی ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی، گشت های مشترکی با سازمان های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار