دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: در اقداماتی که از سوی دستگاه قضا، انجام شده است مدیریت آزادراه به دولت تحویل داده شد و نامه ای جهت پیگیری امور نوشته شد ولیکن در هر صورت هنوز، در نرخ گذاری جدید آزادراه ها از مسئولان این بخش گله مند هستیم. 
کد خبر: ۶۲۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 18 June 2018

در نرخ گذاری جدید آزادراه ها از مسئولان گله مند هستیم/کاهش 8 درصدی سرقت های استان

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: در بخش جرایم خشن نسبت به سال های  گذشته با کاهش ۴ درصدی مواجه هستیم ضمن اینکه در بخش کشف مواد مخدر کشف ۲ تن مواد افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر را در استان روبرو بوده ایم.

وی با بیان اینکه در بحث تجاوز به عنف  ۸ درصد کاهش داشته ایم گفت: مجموع سرقت های استان قزوین 8 درصد کاهش داشته است. 

 در مجموع سیمای جرائم استان مطلوب است

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با بیان اینکه حوزه تصادفات و سوانح جاده ای، هم در فوت و خسارت نیز ۸ درصد کاهش داشته است گفت: در مجموع سیمای جرائم استان مطلوب است ولیکن حتی وجود یک پرونده نیز بسیار زیاد است چرا که باید بتوانیم علاوه بر  علاوه بر دست یافتن به رتبه های خوب در این زمینه، شرایط یک جامعه پاک را فراهم آوریم.

حجت الاسلام نیارکی با اشاره به پیگیری مسائل آزادراه قزوین زنجان توضیح داد: پس از پیگیری های ما، بیش از ۲۰ میلیارد تومان در آزاد راه هزینه شد و پنج پیمانکار برای ۸۰ کیلومتر آزاد راه  فعالیت می کنند همچنین در روشنایی و  و نصب نیوجرسی پنج قرار داد رسمی بعد از ۲۰ سال برای بار اول در این عوارضی منعقد شده است.

وی یادآور شد: در اقداماتی که از سوی دستگاه قضا، انجام شده است مدیریت آزادراه به دولت تحویل داده شد و نامه ای جهت پیگیری امور نوشته شد ولیکن در هر صورت هنوز، در نرخ گذاری جدید آزادراه ها از مسئولان این بخش گله مند هستیم. 
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین در نهایت تصریح کرد: کوتاهی مسوولان وقت و مسوولان این حوزه موجب به وجود آمدن این همه خسارت برای کشور شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار