مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تعداد 342 دستگاه اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند که در طی سفرهای تابستانی کنار و همراه مسافران هستند تا در صورت ضرورت و نیاز به عملیات راهداری وارد عمل شوند.
کد خبر: ۶۱۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 14 June 2018

غلام‌عباس بهرامی نیا با اعلام آمادگی کامل بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان برای سفرهای تابستانی، اظهار کرد: در استان خوزستان 322 دستگاه اتوبوس، 200 دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و 525 دستگاه سواری کرایه، امر جابه‌جایی مسافران را برعهده دارند .

وی با تأکید بر فراهم کردن حداکثر رضایت‌مندی هموطنانی که با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای سفر می‌‌کنند، هماهنگی کامل با انجمن‌های صنفی، نظارت بیشتر بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابه‌جایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذی ربط را از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران برشمرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به ایمن‌سازی محورهای شریانی و اصلی بیان کرد: اصلاح شیب‌های شیروانی، شانه‌سازی و اصلاح و ساماندهی تابلوها و علائم جاده‌ای و لکه‌گیری و روکش، رفع نقاط پرتصادف، اصلاح هندسی قوس‌ها، اجرای شیارهای هشدار دهنده و لرزاننده، بهبود و تقویت حفاظ‌های کناری جاده‌ها، ملایم سازی شیب‌های شیروانی و ده‌ها عملیات دیگر راهداری از دیگر اقدامات انجام شده برای سفرهای تابستانی عنوان کرد.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: لکه‌گیری به مساحت 16 هزار و 700 متر مربع و روکش به مساحت 2 هزار و 905 کیلومتر و همچنین تعریض محورهای بهبهان ـ دودانگه و امیدیه ـ هندیجان به طول 8/5 کیلومتر انجام شده است.

وی افزود: تعداد 342 دستگاه اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند که در طی سفرهای تابستانی کنار و همراه مسافران هستند تا در صورت ضرورت و نیاز به عملیات راهداری وارد عمل شوند.

بهرامی‌نیا گفت: تعداد گشت‌های راهداری مجهز به دستگاه ردیاب ماهواره‌ای GPS، 26 دستگاه است که محورهای جاده‌ای را تحت پوشش و نظارت دارند.

هم استانی‌ها می توانند جهت اطلاع از وضعیت راهها با سامانه 141 در ارتباط بوده و یا با حضور در دفاتر اداره مستقر در پایانه‌های مسافری پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح فرمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

منبع: فارس

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار