به کارگردانی پوران درخشنده؛
این کارگردان مدتی قبل و پس از اتفاق تلخ یکی از مدرسه‌های پسرانه تهران در زمینه تعرض ناظم مدرسه به دانش‌آموزان، در گفت‌وگویی با ایسنا از انتظار برای صدور مجوز فیلمی با نام «پسرها گریه نمی‌کنند» خبر داده و تاکید کرده بود
کد خبر: ۶۱۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 13 June 2018

«هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» مجوز ساخت گرفت

به گزارش تابناک قزوین،این کارگردان مدتی قبل و پس از اتفاق تلخ یکی از مدرسه‌های پسرانه تهران در زمینه تعرض ناظم مدرسه به دانش‌آموزان، در گفت‌وگویی با ایسنا از انتظار برای صدور مجوز فیلمی با نام «پسرها گریه نمی‌کنند» خبر داده و تاکید کرده بود: وقتی این ماجراها پیش می‌آید، بیشتر ناراحت می‌شوم. چون من رسالتی داشتم که این فیلم را برای جامعه‌ خود که اذعان دارم، خانواده‌ام هستند و از طرف آن‌ها سفارش ساخت این فیلم را گرفته بودم، بسازم.

او گفته بود: فیلمنامه را پس از تحقیقات زیاد میدانی، کارشناسی و کتابخانه‌ای نوشتم و سال گذشته به وزارت ارشاد تحویل دادم اما این فیلمنامه همراه با دو اثر دیگر رد شدند که بعدها آن دو فیلمنامه برای ساخته شدن مجوز گرفتند.

درخشنده توضیح داده بود: قبل از اینکه فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» را بسازم، قصد داشتم «پسرها گریه نمی‌کنند» را بسازم که شرایط آن مهیا نشد، اما با توجه به درخواستی که از سوی مخاطبان زیادی داشتم می‌دانستم باید حتما برای این موضوع (تجاوز) کاری انجام دهم، چرا که این مسئله پس از نمایش فیلم «هیس! دخترها...» از طریق افراد مختلفی که به نحوی مورد تعرض قرار گرفته بودند، بار سنگینی را روی دوش من قرار داد.

با این حال گویا پروانه ساخت این فیلم با نام «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» صادر شده و طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، شورای صدور پروانه ساخت فیلم‌های سینمایی با سه فیلمنامه موافقت کرده؛ براین اساس پروانه ساخت فیلمنامه‌ «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی پوران درخشنده در ژانر اجتماعی، «دَبیت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل صفاری و نویسندگی مهدی علی میرزایی در ژانر کمدی و «آهوی پیشونی سفید ۳» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سیدجواد هاشمی در ژانر کودک و نوجوان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار