به ریاست سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری:
به ریاست مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری؛طرح جنگل کاری حاشیه جاده اقبالیه – تاکستان و اختلاف بین دستگاه ه ها در این زمینه تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۶۱۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 13 June 2018

طرح جنگل کاری حاشیه جاده اقبالیه – تاکستان تعیین تکلیف شد

به گزارش تابناک قزوین،با حضور مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران ، شهردار اقبالیه و نمایندگان اداره کل منابع طبیعی ، جلسه حل مشکلات بوجود آمده مابین شهرداری اقبالیه و اداره کل منابع طبیعی پیرامون آبیاری ، نگهداری و بهره برداری از جنگلهای 5/7 هکتاری مسیر اقبالیه تاکستان و همچنین بهره برداری و تجهیز چاه موجود برگزار شد.


مهدیخانی در این خصوص اظهار داشت : این جنگلها از سال 1370 به جهت جلوگیری از ورود برف و کولاک به جاده و نیز به منظور زیبا سازی و گسترش فضای سبز در حاشیه جاده ایجاد شده و جزء طرحهای برتر کشور در حوزه منابع طبیعی به حساب می آیند و حفظ و نگهداری اصولی از آنها با در نظرگرفتن حجم محدود منابع آب استان امر مهمی است که همکاری و همفکری ارگانهای ذیربط را می طلبد .


وی با اشاره به تصمیم گیریهای خوبی که در این خصوص گرفته شد افزود :طرحهایی از این قبیل ، به همراه انجام مطالعات کارشناسی دقیق در سطح استان ، می تواند گام موثری در جهت حفظ و گسترش منابع طبیعی ، جلوگیری از پدیده بیابان زایی و کاهش آلودگی هوا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار