با تلاش یکی از خیران برپا شد:
رئیس کمیته امداد شهر آبگرم مراسم افطاری روستای داخرجین که با حضور مددجویان تحت حمایت کمیته امام (ره) برگزار شد به تشریح آخرین عملکرد این نهاد پرداخت.
کد خبر: ۶۱۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 12 June 2018

سفره فطاری هزار و 200 نفری در آبگرم

به گزارش تابناک قزوین،همت امانی، رئیس کمیته امداد شهر آبگرم با تقدیر از حضور و مشارکت نیکوکاران در طرح های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره)  اظهار کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد ولی خلوص نیت خیران درهمراهی با کمیته امداد امام خمینی (ره) به تلاش انجام شده برکت داده است.


وی افزود: خیران و نیکوکاران به تناسب توان و شرایط اقتصادی خویش در کمک به نیازمندان و محرومان پیشگام و فعال هستند البته در بحث کمک های مردمی اگرچه میزان این کمک ها اهیمت دارد ولی نیّت و اقدام خیّران گام ارزشمند و پربرکت است.


رئیس کمیته امداد شهر آبگرم اضافه کرد: به عنوان نمونه با همت یکی از خیران سفره افطاری برای هزار و 200 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آبگرم و روستاهای اطراف برپا شد.


وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در کمیته امداد امام (ره) عنوان کرد: سال 96 تعداد ایتام آبگرم 48 نفر بود که 680 حامی در ارتباط با کمیته امداد از این ایتام حمایت کرده و ماهانه به طور متوسط به آنها بیش از 25 هزار تومان کمک کرده اند.


امانی توضیح داد: در طرح محسنین فرزندان تحت حمایت اگرچه از نعمت مادر و پدر محروم نیستند ولی شرایط مختلفی همچون اعتیاد، بیماری، از کارافتادگی، بدسرپرستی و مسائلی از این دست موجب شده تا تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار گیرند. 


وی اعلام کرد: تعداد 88 نفر از فرزندان مددجو نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند که 192 حامی در این زمینه با این نهاد همکاری دارند.


رئیس کمیته امداد شهر آبگرم یادآورشد: متوسط کمک حامیان به افراد تحت حمایت طرح محسنین ماهانه بیش از 42 هزار تومان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار