سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کارفرمایان برای بهره‌مندی از قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب در اسرع وقت به شعب تامین اجتماعی این سازمان مراجعه تا از مزایای این قانون برخوردار شوند.
کد خبر: ۶۱۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 09 June 2018

توصیه تامین‌اجتماعی به کارفرمایان برای بهره‌مندی از قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای

به گزارش تابناک قزوین،در این اطلاعیه آمده است: کارفرمایان تا دهم تیرماه مهلت دارند درخواست خود را برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم بیمه‌ای به شعب تامین اجتماعی ارائه تا شعب این سازمان نسبت به بررسی آنها اقدام کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: به کارفرمایان توصیه می شود استفاده از شرایط بخشودگی جرائم بیمه ای را به روزهای آخر این قانون موکول نکنند و در اسرع وقت برای بهره مندی از آن به شعب تامین اجتماعی مراجعه و مدارک و مستندات لازم را ارائه کنند.

بر اساس این اطلاعیه؛ کارفرمایان باید دلایل بحران خود را که منجر به عدم پرداخت حق بیمه به این سازمان شده و به تایید وزارت صنعت، معدن، بازرگانی و یا فرمانداری ها و استانداری‌ها رسیده است را به شعب تامین اجتماعی ارائه کنند.

قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب شامل کارفرمایان کارگاه‌های معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است.
چنانچه کارفرمایان توان پرداخت یکجا بدهی را نداشته باشند، می توانند درخواست تقسیط بدهی خود را ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار