مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با تقدیر از مشارکت بی نظیر مردم خیر و نوع دوست هم استانی در برنامه های ماه مبارک رمضان سال جاری بر تداوم این برنامه ها تا پایان ماه صوم و صیام تأکید کرد .
کد خبر: ۶۱۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 08 June 2018
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با تقدیر از مشارکت بی نظیر مردم خیر و نوع دوست هم استانی در برنامه های ماه مبارک رمضان سال جاری بر تداوم این برنامه ها تا پایان ماه صوم و صیام تأکید کرد .به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد میزان مشارکت مردم در برنامه های این نهاد نسبت به سال قبل را بسیار چشمگیر اعلام کرد و گفت: طبق گزارشات اولیه از ابتدای ماه رمضان امسال تا کنون مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان در سرفصلهای مختلف اطعام و افطاری , اکرام ایتام , فرزندان محسنین , کمک به بیماران صعب العلاج , دیدار مستقیم خیرین با خانواده های نیازمند , کمک مؤسسات خیریه پشتیبان استان و ....  به این نهاد مساعدت شده است . 
اعلام میزان کمک های رمضانی مردم کهگیلویه و بویراحمد برای نیازمندان / ویژه برنامه ها تا ماه صوم و صیام ادامه می یابد
 

وی تصریح کرد:علیرغم شیطنت معاندین و بدخواهان نظام در مورد کمیته امداد به لطف الهی میزان استقبال مردم و مسئولین در برنامه های شبهای قدر این نهاد انقلابی همچون اطعام و افطاری و ثبت نام حامیان اکرام و محسنین بسیار چشمگیر بوده که این خود بیانگر اعتماد مردمی به مسیر درست و منطقی و قابل قبول  فعالیتهای امداد است.
محبی همچنین تاکید کرد: کل درآمد صندوق های صدقات و سایر کمکهای مردمی این نهاد فقط برای رسیدگی به نیازمندان داخل استان هزینه شده و هیچ ریالی به سایر استانها و یا به خارج از کشور منتقل نمی شود. 
وی کمکهای مردمی را در روز قدس جهت کمک به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین طبق روال هرساله کمکی معنوی و از روی صدق و صفا و مبتنی بر اعتقادات با انتخاب خود مردم دانست و تصریح کرد: این کمکها کاملا مجزا از صدقات مردمی بوده و صدقات در محل استان هزینه می شود.  
محبی مهمترین پشتوانه و سرمایه کمیته امداد را اعتماد مردم و مسئولین نظام و در رأس مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) دانست و افزود: کمیته امداد به دور از مسایل حاشیه ای و سیاسی در حال خدمت رسانی به نیازمندان است و به لطف الهی اعتماد مردم به این نهاد  پیوسته در حال افزایش است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار