رئیس پلیس راه استان قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک تصادف منجر به فوت و کشته شدن یک نفر در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 27 May 2018

سرهنگ نصراله بیگلری در گفتگو با  خبرنگار تابناک قزوین،اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف در محور «بوئین زهرا به رحیم آباد»، بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه متاسفانه راننده کامیون در این حادثه فوت کرد افزود: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ راننده کامیون بنز نسبت به ۲ وسیله دیگر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه برابر اعلام کارشناسان انحراف به چپ راننده کامیون بنز بوده است به همه شهروندان توصیه کرد: از رانندگان عزیز درخواست داریم که در مسیرهای دو طرفه سهم عبور را رعایت کرده و از ارتکاب سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ اجتناب نمایند همچنین در همه حال توجه کافی به امر راننندگی را داشته و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار