رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تعامل و همکاری بیشتر جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می تواند راهگشای توسعه این بخش باشد.
کد خبر: ۶۱۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 27 May 2018

به گزارش تابناک قزوین،فاطمه خمسه روز یکشنبه در دیدار با حمید رضا نوری نیا رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد اظهار کرد: نظام مهندسی کشاورزی یکی از اررکان بخش کشاورزی است بنابراین باید حمایت بیشتری شود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اظهارداشت : انتخابات نظام مهندسی کشاورزی بایستی در فضای سالم و با حضور کلیه اعضاء و مهندسان این بخش انجام شود.

خمسه اضافه کرد: نظام مهندسی کشاورزی بخش خصوصی است که انتظار می رود افرادی که از بخش خصوصی حضور دارند عضو هیات مدیره آن شوند.

به گفته وی، از هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات نظام مهندسی انتظار داریم که انتخابات سالم و به دور از حاشیه برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت :بایستی اعضای نظام مهندسی افراد خود را تعیین کنند و از حضور بخش خصوصی در این تشکیل نیز استقبال کرد.

خمسه اضافه کرد: انتخاب بخش خصوصی به عنوان هیات مدیره زمینه فعالیت گسترده نظام در بخش کشاورزی می شود.

وی با اعلام رضایت از عملکرد نظام مهندسی کشاورزی خاطر نشان کرد: انتخابات این نظام باید طبق قانون برگزار شود و با متخلفین برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول ،بر لزوم اهمیت اطلاع رسانی مناسب در خصوص برگزاری انتخابات و همچنین نحوه حضور اعضا و شرایط آن در زمان رأی گیری تاکید کرد.

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در اول تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار