معاون استاندار قزوین خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت : تمامی شهرهای استان تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار گرفته و بیش از 440 روستا نیز از خدمات کامل ارتباطی شامل تلفن ثابت ، همراه و اینترنت بهره مند شده اند .
کد خبر: ۶۱۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 27 May 2018

تمامی شهرهای استان تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار گرفتند

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی ، پوشش کامل استان درخصوص نسل سوم و چهارم تلفن همراه را از جمله دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در استان توصیف کرد و افزود : رتبه استان قزوین در شاخص IDI با چهار پله ارتقاء ، برای اولین بار بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است . 


وی اضافه کرد : درحال حاضر 48 دفتر جدید در قالب ICT روستایی در روستاهای استان راه اندازی شده و 20 دستگاه خودپرداز پست بانک نیز از محل اعتبارات USO  در روستاهای استان نصب و راه اندازی شده است . 


حبیبی ضریب نفوذ مشترکین اینترنت پرسرعت استان را بیش از 85 درصد اعلام کرد و گفت : عملیات اجرایی پروژه فاز 2 واگذاری اینترنت روستایی در بیش از 300 روستای استان بزودی آغاز می شود . 


معاون استاندار قزوین واگذاری تلفن خانگی به 13 روستای استان ، اجرای طرح رومینگ اینترنت همراه اپراتور « های وب » با دیگر اپراتورهای تلفن همراه ، توسعه دفاتر ICT روستایی و افزایش پهنای باند مراکز مخابراتی را از جمله برنامه های مهم استان درسالجاری اعلام کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار