مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین :
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: 67 تن کالای مصرفی شهروندان استان در نمایشگاه طرح ضیافت و به مناسبت ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب دولتی عرضه شد.
کد خبر: ۶۱۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 24 May 2018

شهرام رحمانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین اظهار کرد: در نمایشگاهی به مناسبت ماه مبارک رمضان که با عنوان طرح ضیافت برگزار شد، 10 تن گوشت قرمز منجمد ، چهار تن گوشت گرم گوسفندی ، 44 تن برنج دولتی و 13گوشت مرغ منجمد بین شهروندان استان توزیع شد. 


وی افزود: این نمایشگاه به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالا در ماه مبارک رمضان برگزار شد که در آن اقلام اساسی شهروندان همچون گوشت مرغ تازه و منجمد، گوشت قرمز منجمد،مرغ گرم، برنج و گوشت گرم گوسفندی با قیمت دولتی مصوب عرضه شد.


رحمانی بیان کرد: توزیع اقلام مورد نیاز مردم با قیمت دولتی همچنان در استان در حال انجام است و اولویت عرضه کالاهای اساسی با فروشگاهای زنجیره ای، تعاونی ها و فروشگاه های بزرگ است.


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین خاطرنشان کرد: اقلام اساسی و مورد نیاز مردم استان برای ماه مبارک رمضان ذخیره سازی شده و در هیچ کدام از کالاها و محصولات با کمبود مواجه نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار