معاون اقتصادی استاندار:
معاون اقتصادی استاندار گفت:روند فرسایشی امور اداری باعث دلسردی و نگرانی سرمایه گذاران می شود که در این راستا باید نگاه مثبت و سازنده ای از سوی دستگاه های اجرایی به این بخش باشد.
کد خبر: ۶۱۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 24 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،"منوچهر حبیبی" در ستاد سرمایه گذاری استان، اظهار کرد: در صورتی که نگاه مثبت و سازنده ای از سوی دستگاه های اجرایی به این بخش نباشد، روند فرسایش امور اداری باعث دلسردی و ترک آنان از سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استان می شود.


وی با اشاره به طرح نیروگاه سیکل ترکیبی بوئین زهرا، یادآور شد: مشکل موجود در این بخش مربوط به کاهش حریم در نظر گرفته شده است که این مساله باید از سوی اداره های کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی تا 2 هفته آینده برطرف شود.


به گفته حبیبی، نیروگاه سیکل ترکیبی بوئین زهرا با 10 هزار میلیارد ریال هزینه از سوی وزارت نیرو به همراه 11 طرح دیگر دارای مصوبه شورای اقتصادی کشور بوده و از مصوبات سفر رئیس جمهوری نیز می باشد.
وی با بیان اینکه 50 هکتار از اراضی روستای پاپلی این شهرستان برای نیروگاه سیکل ترکیبی در نظر گرفته شده، افزود: متاسفانه زمین در نظر گرفته شده مورد اختلاف اداره های کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی استان بوده که باید بلافاصله مرتفع شود.


حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح احداث شهرک شیرینی در استان، ادامه داد: پروژه یاد شده برای معرفی سوغات قزوین و برندسازی شیرینی و شکلات این منطقه و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شود و به اتحادیه قنادان نیز ماموریت داده شده تا نسبت به خرید یک قطعه زمین به مساحت سه هکتار در حاشیه آزادراه قزوین-تهران اقدام کنند.


به گفته وی، در این رابطه از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز می خواهیم تا نهایت همکاری را با اتحادیه یاد شده به عمل آورد.


در ادامه این نشست مشکلات چند سرمایه گذار در زمینه احداث هتل و نیروگاه های بادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار