معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین خبر داد:
معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین گفت:با راه اندازی ۴ اورژانس اجتماعی جدید تعداد این واحدها به ۷ واحد رسیده است.
کد خبر: ۶۱۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 24 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، نشست معاونان و مدیران بهزیستی استان قزوین با حضور فریبا بریمانی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور و علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان، در تالار شهر قزوین برگزار شد.

بهاره رحمانی در این جلسه  اظهار کرد: تعداد پرونده های واگذار شده به مراکز غیر دولتی در سال ۹۴ تعداد ۱۹۶۸ مورد بود که در سال گذشته به ۲۳۱۹ فقره رسید که ۱۰۰ درصد واگذاری صورت گرفته است.

وی افزود: در دو سال گذشته تعداد کلینیک های مددکاری از ۴ مورد به ۱۰ مورد رسیده که با رشد ۴۰ درصدی مواجهیم و تعداد مراکز همکار از ۱۳ مورد به ۱۶ مورد و کمک به خانواده های دارای فرزند چند قلو از  ۲۱۹ مورد به ۳۳۱ فقره رسیده است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین بیان کرد: تعداد مهد کودک ها در استان در حال حاضر ۱۱۸ مورد است و آموزش مربیان مهد از ۳۶۱ نفر به ۳۸۲ نفر افزایش یافته است.

وی گفت: ترخیص فرزندان مراکز نگهداری از ۴۰ نفر به ۱۰ نفر کاهش یافته و بیش از ۱۴ هزار و ۲۰ نفر از خانواده ها از خدمات مراکز مداخله در بحران استفاده کرده اند.

راه اندازی ۴ اورژانس اجتماعی جدید در استان

رحمانی اضافه کرد: با راه اندازی ۴ اورژانس اجتماعی جدید تعداد این واحدها به ۷ واحد رسیده است.

وی گفت: بازپروری ۸۰ نفر از زنان، رسیدگی به وضعیت ۲۳۰ کودکان کار و خیابانی، ۱۴ نفر بیمار دچار اختلال هویت جنسیتی، خدمت رسانی به ۳۶۴۱ نفر در دفتر آسیب های اجتماعی از کارهای انجام شده است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین با اشاره به طرح های در دست اجرا، بیان کرد: طرح خدمات مالی خرد، آموزش زنان سرپرست خانوار، اجرای طرح مراقبتی مشارکتی، ارتقاء کیفیت خدمات به فرزندان تحت سرپرستی، راه اندازی سامانه اورژانس اجتماعی در آوج، سامانه ثبت الکترونیک پرونده های طلاق، توسعه مراکز حمایتی آموزش کودک و خانواده در تاکستان و راه اندازی مرکز ندای مهر از برنامه های مهم امسال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار