با حکم استاندار قزوین؛
با صدور حکمی از سوی زاهدی استاندار قزوین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید قریش موسوی به‌عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون و نماز منصوب شد.
کد خبر: ۶۱۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 23 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،عبدالمحمد زاهدی در حکمی حجت‌الاسلام‌ سید قریش موسوی را به‌عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون و نماز  منصوب کرد.در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به تعهد، تجربه و سوابق کاری جنابعالی و به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون و نماز منصوب می‌شوید.


استاندار قزوین در ادامه آورده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در جهت پیشبرد، ترویج و گسترش فرهنگ نماز و رسیدگی به امور روحانیون استان در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید و خدمت¬رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان، موفق باشید. 


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،پیش‌ از این حجت‌الاسلام سید مجتبی قائد امینی این مسئولین را عهده‌دار بود که به‌افتخار بازنشستگی نائل آمد.حجت‌الاسلام سید قریش موسوی هم‌اکنون مسئولیت رئیس ستاد اقامه نماز استان را برعهده‌ دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار