رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت در جلسه تنظیم بازار:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:در راستای تنظیم بازار وبرخورد با متخلفان تاکنون ۱۴۰۰ فقره پرونده گرانفروشی،عرضه نشدن کالا و فاکتور تشکیل و به تعزیرات ارجاع شده است.
کد خبر: ۶۰۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 21 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، سومین جلسه تنظیم بازار استان روز شنبه به ریاست مهندس زاهدی استاندار با حضور حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان، مهندس پرزحمت رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت ،منوچهر حبیبی معاون عمرانی و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

 پرزحمت در این جلسه گفت: با تشکیل گشت های مشترک برای بازدید از مراکز تولید و عرضه کالاهای اساسی در استان اقدام شد و موارد تخلف نیز ثبت شد.

 وی اضافه کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در طرح ویژه نظارت نوروزی در سال جاری تعداد ۱۵ هزار مورد بازرسی از اصناف و واحدهای تولیدی انجام دادند که در این راستا ۱۴۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و ۱۰۰۰ پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بازرسان سازمان در ادامه طرح ویژه بازرسی تعداد دو فقره پرونده در خصوص ممانعت از عرضه لوازم خانگی به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان و ۹۰ میلیون تومان از سوی تعزیرات حکومتی محکوم شدند.

 پرزحمت یادآورشد: در حمایت از مصرف کنندگان، نمایشگاه ضیافت با عرضه مستقیم کالاهای اساسی و نیز برند و مرغوب با قیمتهایی کمتر از بازار در حال حاضر در نمایشگاه بین المللی استان برپا شده است.

 وی گفت: ۵۰ نفر از بازرسان سازمان صنعت به همراه ناظران افتخاری در کار نظارت مشارکت می کنند تا تنظیم بازار بدرستی انجام شود و مردم در تامین نیازهای خود مشکلی نداشته باشند.

 رئیس سازمان صنعت استان یادآورشد: اگر شهروندان هرگونه تخلفی را از سوی تولیدکنندگان در نمایشگاه و بازار مشاهده کنند می توانند به بازرسان و ناظران ما اطلاع دهند تا بسرعت رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار