استاندارقزوین:
استاندار قزوین بر حل مشکلات شرکت نستله به عنوان شریک اقتصادی خوبی برای قزوین تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 21 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی" ساعتی پیش در دیدار با مدیر عامل شرکت نستله که در استانداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: سرمایه گذاران و کارخانجات خارجی حاضر در ایران از جمله استان ما مورد حمایت دولت قرار دارند.
استاندار قزوین ادامه داد:واحدهای تولیدی شریک اقتصادی استان هستند و برای حل مشکلات آنها در کوتاه ترین زمان اقدام خواهیم کرد.


وی در ادامه گفت: شرکت نستله یک برند شناخته شده و معتبر در زمینه تولید شیرخشک و غذای کودک است و از قدیم همه خانواده های ایرانی با محصولات این واحد تولیدی آشنا هستند.


زاهدی ادامه داد: به سلامت و کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه در جامعه اعتماد وجود دارد چون محصولات این کارخانه از مواد اولیه بهداشتی و سالم تهیه می شوند.


وی ادامه داد: حضور این سرمایه گذار در قزوین جای تقدیر دارد و البته جای تاسف وجود دارد که گرفتاری ها و مشکلاتی برای این واحد تولیدی به وجود آمده است.


زاهدی با بیان اینکه برای حل مشکلات این واحد تولیدی اقدام می کنیم،افزود: درخواست ارز، تقاضا برای تولید محصولات جدید و جلوگیری از توقیف خط تولید و تغییر برند محصولات این شرکت را از طریق وزیر صنایع و معاون اول رئیس جمهور پیگیری می کنیم تا شاهد وقفه در تولید این کارخانه نباشیم.


مدیر عامل شرکت نستله قزوین نیز در این دیدار گفت: 2محصول شیرخشک و غذای کودک را در کارخانجات خود در استان قزوین تولید می کنیم که از کیفیت جهانی برخوردار هستند.


جوزف کارلا افزود: دو سال است که حدود 50 درصد از نیاز شیر تازه کارخانه خود را از قزوین تامین می کنیم و محصولی را تولید می کنیم که کیفیت محصولات پنج ستاره جهان را دارد.


این سرمایه گذار خارجی افزود: 2 دودهه قبل 150 میلیون دلار در استان قزوین سرمایه گذاری کرده ایم و نوروز سال آینده 2 واحد تولیدی جدید در قزوین افتتاح خواهیم کرد.


وی افزود: بسیار به جمهوری اسلامی ایران متعهد هستیم و حتی در تنگناهای شدید نیز این کشور را ترک نکرده ایم.


کارلا افزود:همیشه به سرمایه گذاری خود ادامه داده و به اشتغال و استخدام متعهد بوده ایم و طی 2 سال گذشته حدود 200 نفر را استخدام کرده ایم.


این تولید کننده ادامه داد: به ایمنی و کیفیت متعهد هستیم و آن را با سایر واحدهای تولیدی به اشتراک می گذاریم.
وی ادامه داد: این شرکت الگوی سرمایه گذاری خارجی در ایران نام برده می شود و ما به حمایت مسئولان به شدت نیازمندیم.


کارلا افزود: با تصمیمات ناگهانی برخی از دستگاه ها در خصوص تغییر نام و بسته بندی محصولات تولیدی شرکت شوکه و متعجب شده ایم و امیدواریم برای تغییر یک شبه بیش از حد بر این شرکت فشار وارد نشود.


این تولیدکننده خارجی اضافه کرد: 25 میلیون دلار صادرات از قزوین به قطر، عمان، روسیه،عراق و افغانستان صادرات داریم و خواهان توجه و حمایت بیشتر به این شرکت هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار