با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین:
با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین،اولین جلسه کارگروه استانی به منظور بررسی طرح توجیهی پروژه های سرمایه گذاری شهرداریهای استان جهت تخصیص وام های قرض الحسنه برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 21 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،علی فرخ زاد در اولین کارگروه استانی بررسی پروژه های سرمایه گذاری شهرداریها ی استان قزوین بیان داشت: تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود 4% به منظور ایجاد اشتغال و درآمد پایدار به شهرداریهای استان پرداخت می شود.


وی افزود: این طرح با هدف ایجاد پروژه های شهری با هدف اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار و همچنین رونق صنعت گردشگری اجرا می شود  که در آن طرح های پیشنهادی  شهرداریها جهت تخصیص وام قرض الحسنه  با کارمزد حداکثر 4%  مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .

معاون عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر  به اولویت طرح های حوزه گردشگری اظهار داشت: آمادگی خود را جهت حمایت از این طرح ها و جذب اعتبارات خارج از این تسهیلات برای پروژه های گردشگری اعلام می کنیم.


در این جلسه صالحی سرپرست  دفتر امور شهری و شوراهای استان  نیز اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را با پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی با رویکرد کارآفرینی و اشتغالزایی در شهرها و ایجاد درآمد پایدار در شهرداریها ذکر کرد.
  شایان  ذکر است طرح های ارائه شده پس از تایید باید در کارگروه استان در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، در کارگروه کشوری تسهیلات قرض الحسنه  تصویب گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار