دادستان عمومی و انقلاب قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: شرکت های خدمات رسان استان در زمینه نحوه اقدام برای پیگیری وصول مطالبات و یا قطع خدمات از صنایع بدهکار با دستگاه قضایی هماهنگ هستند.
کد خبر: ۶۰۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 20 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام  اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی که در دادگستری استان برگزار شد افزود: قزوین با چهار هزار واحد صنعتی از استان های صنعتی است و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی توسعه چشمگیری در این زمینه داشته است.

وی اظهار کرد:شرکت های خدمات رسان در 15 سال اخیر که واحدهای تولیدی با مشکلات زیادی مواجه بوده اند همراهی و همکاری بی نظیری نسبت به سایر استان ها داشته اند و دارای معدل خوبی در همکاری و همراهی با دستگاه قضایی هستند. 

دادستان قزوین ادامه داد: شرکت های خدمات رسان شامل برق و گاز حتی برای قطع خدمات از 2 واحد صنعتی کاملا تعطیل نیز با همکاری و رایزنی دستگاه قضا وارد عمل شدند و این همراهی و همگامی جای تقدیر دارد.
نیارکی اضافه کرد:اگر خدمات از یک واحد تولیدی دایر قطع شود عوارض نامطلوبی در پی دارد بنابراین باید با آینده نگری نسبت به قطع خدمات از واحدهای تولیدی اقدام کرد.

این مسئول قضایی خاطر نشان کرد: شرایط کشور خاص و ویژه است و همه باید برای پیشرفت و توسعه کشور تحت سیاست های مقام معظم رهبری،اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تلاش کنیم.

وی بیان کرد: باید راهکاری آسان و سهل برای وصول مطالبات دستگاه های اجرایی تعیین شود تا شاهد اطاله رسیدگی به پرونده مطالبات دستگاه ها و سوء استفاده برخی واحدهای تولیدی سودجو نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار