معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین :
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ماه مبارک رمضان خیران در قالب طرح مفتاح الجنه از ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین بازدید می کنند.
کد خبر: ۶۰۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 20 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،فرزاد فرهادی  با اعلام این خبر افزود: ماه رمضان فرصتی ذی قیمت و گران سنگ برای خدمت هرچه بیشتر به مددجویان تحت حمایت این نهاد است و کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح‌ های مختلفی را برای خدمت به مددجویان تحت حمایت خود برنامه ریزی کرده است.

 وی بیان کرد: شاید طرح‌ هایی همچون اکرام ایتام در میان مردم از استقبال و شناخت بالایی برخوردار باشد ولی طرح‌ های دیگری هم وجود دارد که هر کدام از آنها بخشی از جامعه هدف را مورد توجه قرار داده تا مشکلات آنها را رفع کنیم.

 معاون توسعه مشارکت ‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مفتاح الجنه یکی از طرح‌ های این نهاد است که با هدف آشنایی هرچه بیشتر خیران و نیکوکاران با تنگناهای نیازمندان و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ایام مختلف سال برگزار می‌ شود که در ماه مبارک رمضان اجرای این طرح شتاب بیشتری می ‌گیرد.

 وی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای خدمت به محرومان اعلام کرد: طی ماه مبارک رمضان خیران و نیکوکاران در قالب مفتاح الجنه از 6 هزار و 500 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و کمک‌ های خود را اهدا خواهند کرد.

 این مسئول،تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته خیران و نیکوکاران در منزل یک هزار و 664 یتیم، یک هزار و 627 معلول و بیمار، 343 مددجوی سادات و 692 مددجوی مجری طرح اشتغال حاضر شدند که مجموع کمک‌ های جمع آوری شده بیش از 655 میلیون تومان بوده است.

 وی عنوان کرد: مفتاح الجنه طرحی است که دارای برکات فراوانی است چراکه گاهی برای افراد از محرومیت‌ ها تعریف می ‌کنیم ولی وقتی نیکوکاران در منزل مددجویان حاضر می ‌شوند و از نزدیک شاهد تنگناها و مشکلات آنها هستند، صحنه‌ هایی را می ‌بینند که زبان قاصر از تشریح زوایای آن است.

 معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی دیگر از برنامه‌ های کمیته امداد در اجرای طرح مفتاح الجنه حامی یابی است از این رو وقتی حامیان از نزدیک در جریان مشکلات مختلف یک خانوار تحت حمایت قرار می‌گیرند، انگیزه بیشتری برای دعوت از دیگران برای مشارکت در خدمت به محرومان پیدا می‌ کنند.

 وی افزود: مشارکت مردمی که بر مبنای اعتماد عمومی شکل گرفته اساس کار امداد است چراکه کمیته امداد امام خمینی (ره) حلقه ارتباطی نیازمندان و سایر افراد جامعه است تا کمک ‌ها را به سمت نیازهای اساسی و جدی خانوارهای تحت حمایت هدایت کند.

 فرهادی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از طریق شماره حساب 111 بانک ملی و با شماره کارت 6037991899645406 و همچنین از طریق سامانه تلفن همراه #0283*8877* آماده دریافت کمک‌ های مردمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار