رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: در شرایط فعلی هر اقدامی که موجب تعطیلی واحدهای صنعتی و تضعیف تولید ملی شود، گناهی نابخشودنی است.
کد خبر: ۶۰۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 20 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در دادگستری استان برگزار شد،افزود: البته این حمایت گسترده براساس سیاست های نظام مقام معظم رهبری صورت می گیرد ولی باید حقوق و مطالبات سازمان ها و نهادها نیز وصول شود.


این مسئول قضایی بیان کرد: تولیدکنندگان حق دارند که در صورت خسارت دیدن از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان حق خود را مطالبه کنند و مسئولان این دستگاه ها باید در صورت اضرار به غیر پاسخگو باشند.


قدرتی ادامه داد: دستگاه ها باید برای وصول مطالبات خود از طریق قانونی با حمایت مجموعه دستگاه قضایی اقدام کنند و دستگاه قضایی نیز وظیفه خود می داند در این راستا نهایت همکاری را داشته باشد.


وی اضافه کرد:دستگاه قضایی در کنار سایر قوا کمیته حمایت از تولیدکنندگان را ارتقا داد و به ستاد اقتصاد مقاومتی تبدیل کرد و توانست مواردی از مشکلات واحدهای تولیدی را با دخالت ستاد حل و فصل نماید.


این مسئول قضایی گفت:همه باید تلاش کنیم زمینه جذب سرمایه گذار متعهد و حمایت قانونی و قضایی از سرمایه گذاران فعال در خط تولید را به وجود آوریم.


وی افزود: رسالت دستگاه قضایی قبل از کمک به جذب سرمایه گذار حفظ وضع موجود است که البته متاسفانه از سال های قبل به دلیل بی تدبیری بسیاری از واحدهای تولیدی از قبیل صنعت پارچه بافی و تولید نخ با هزاران کارگر تعطیل شدند.


وی خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل تعطیلی این واحدهای تولیدی امروزه باید مواد اولیه یا انواع لباسها از کشورهای خارجی به شکل قاچاق یا غیره وارد کشور شود و این ضربه بزرگی به تولید ملی وارد کرده است.


حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: موضوع اقتصادی مقاومتی بارها از زبان مقام معظم رهبری بیان شده است و امیدواریم با تلاش های مضاعف مسئولان بخشی از این اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.


وی افزود:امسال مقام معظم رهبری خطاب اقتصاد مقاومتی را از مدیران به سمت مردم تغییر دادند تا شهروندان با خرید کالاهای ایرانی بخشی از این سیاست را تحقق بخشند.


این مسئول قضایی اضافه کرد: استکبار جهانی تاب و تحمل نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی مستقل را ندارد و می خواهد با تحریم و فشار اقتصادی ملت را از پای درآورد. 


حجت الاسلام قدرتی توضیح داد:دشمنان به دنبال القای اندیشه ناکارآمدی نظام و قراردادن ملت مقابل نظام اسلامی هستند که در صورت دستیابی به این اندیشه شوم خود سند بردگی فرزندان ایران ونسل آینده امضا شده است.


به گفته وی،اگر سربلندی کشور ایران و منطقه را خواستار هستیم باید به سهم خود تلاش کنیم تا مانع دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار